Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Saul schreef:Pff ik zie hier mensen op ponies zitten wat nog gemakkelijk kan, en waarvan ik niet eens denk van goh die pony is klein.
Zal hier dan maar geen foto plaatsen, dan wordt ik meteen met de grond gelijk gemaakt.
maar dan moet je wel erbij zeggen dat verdere reacties of commentaar niet nodig is.
Amieey schreef:Saul schreef:Pff ik zie hier mensen op ponies zitten wat nog gemakkelijk kan, en waarvan ik niet eens denk van goh die pony is klein.
Zal hier dan maar geen foto plaatsen, dan wordt ik meteen met de grond gelijk gemaakt.
als je alleen antoowrd wil of je te groot/zwaar bent kan je hem best plaatsen hoormaar dan moet je wel erbij zeggen dat verdere reacties of commentaar niet nodig is.

Saul schreef:ik ben al door bokt met de grond gelijk gemaakt, uitgemaakt voor dierenbeul, er is tegen mij gezegd dat ik zwaar overgewicht heb en weet ik het allemaal.
Dat kan makkelijk!

(1 les gehad in het verleden op een manege)
minikatje schreef:Ik snap het punt heel goed.denk dat jullie ergens het punt missen.![]()
saul past prima op mick, dat klopt.
maar er gaan hier meisjes van 40 kilo en 1,60 meter lang vragen of ze nog op een haf passen.
of meisjes die hun pony verkopen omdat iedereen gilt dat ze te groot zijn terwijl het echt prima past.
dat stoort best wel.
tuurlijk je mag altijd vragen, moet je helemaal zelf weten.
maar soms heb je iets van "zeur niet, weet je wat te groot is? Jij op een shetlander"

zelf een zadel kopen zullen ze niet doen, dr moeder vind t al niks dat ze paarden zo leuk vindt

. Saul schreef:Pff ik zie hier mensen op ponies zitten wat nog gemakkelijk kan, en waarvan ik niet eens denk van goh die pony is klein.