[YRT][centraal] Ben ik te groot/zwaar voor mijn pony? Deel 7

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Saul

Re: [YRT][centraal] Ben ik te groot/zwaar voor mijn pony? Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 23:38

Pff ik zie hier mensen op ponies zitten wat nog gemakkelijk kan, en waarvan ik niet eens denk van goh die pony is klein.

Zal hier dan maar geen foto plaatsen, dan wordt ik meteen met de grond gelijk gemaakt.

AmyvanLeiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 23:53

Saul schreef:
Pff ik zie hier mensen op ponies zitten wat nog gemakkelijk kan, en waarvan ik niet eens denk van goh die pony is klein.

Zal hier dan maar geen foto plaatsen, dan wordt ik meteen met de grond gelijk gemaakt.

als je alleen antoowrd wil of je te groot/zwaar bent kan je hem best plaatsen hoor :) maar dan moet je wel erbij zeggen dat verdere reacties of commentaar niet nodig is. ;)

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 23:55

Amieey schreef:
Saul schreef:

als je alleen antoowrd wil of je te groot/zwaar bent kan je hem best plaatsen hoor :) maar dan moet je wel erbij zeggen dat verdere reacties of commentaar niet nodig is. ;)

dat is helemaal niet nodig, mensen geven toch wel ongevraagd commentaar ;)
dat is bokt.

AmyvanLeiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 23:56

das waar, maar ik weet wel dat ze niet bang hoeft te zijn dat ze met de grond gelijk word gemaakt, want ik keek net in d'r profiel en ik vind het een hele leuke combi ! ;)

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 23:58

ik ben al door bokt met de grond gelijk gemaakt, uitgemaakt voor dierenbeul, er is tegen mij gezegd dat ik zwaar overgewicht heb en weet ik het allemaal.

Gelukkig weet ik inmiddels zelf beter, DA en Fysio controleren minimaal 2 keer per jaar.

Wat ik er mee wil zeggen is, dat er hier kindjes van 40 KG vragen of ze te groot zijn voor hun stevige grote pony. Sorry maar dat vind ik aandacht trekken .. no offence

AmyvanLeiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 00:02

ik begrijp je ;)
als je zelf maar weet dat je niet te groot bent, Pony's kunnen veel meer hebben dan het lijkt hoor!
ik reed laatst ook nog op een Fjordje van 1,40 en ik ben 1.70 en ben best wel stevig.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 00:03

fjorden zijn sterk hoor..

Ik moet wel zeggen dat ik inmiddels 10KG afgevallen ben voor mijn uk. Maar ook met die 10KG meer had hij geen probleem met mij

AmyvanLeiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 00:06

knap van je! ik ben ook aan de lijn, het is gewoon voor een fijner beeld voor mij, ik weet dat ik niet te groot ben voor mijn pony ( Fjord van 1.50 )

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 00:07

dat had ik dus ook. Poon staat inmiddels bijna 6 maanden stil, dus ik vond het tijd voor actie van mijn kant :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 00:11

Saul schreef:
ik ben al door bokt met de grond gelijk gemaakt, uitgemaakt voor dierenbeul, er is tegen mij gezegd dat ik zwaar overgewicht heb en weet ik het allemaal.

Als ik dan even mag refereren naar een topic in je profiel.. :o Dat kan makkelijk!
Je hebt absoluut geen overgewicht en je durft tenminste met lange beugels te rijden. :j
Pony kan jou makkelijk dragen.

ILoveEvelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 15:00

@Saul: ik heb ook even in je profiel gespiekt, en dat past makkelijk hoor. Ik vind ook dat je hem heel erg netjes rijd, heeft er niks mee te maken, maar je vind het vast niet erg om te horen :D

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 15:05

denk dat jullie ergens het punt missen. ;)
saul past prima op mick, dat klopt.

maar er gaan hier meisjes van 40 kilo en 1,60 meter lang vragen of ze nog op een haf passen.
of meisjes die hun pony verkopen omdat iedereen gilt dat ze te groot zijn terwijl het echt prima past.
dat stoort best wel.

tuurlijk je mag altijd vragen, moet je helemaal zelf weten.
maar soms heb je iets van "zeur niet, weet je wat te groot is? Jij op een shetlander" :D
Laatst bijgewerkt door minikatje op 05-02-10 15:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 15:11

Deze zijn veelste groot toch? :D
Afbeelding
Afbeelding
Zij wil gaan lessen op mn pony :)) (1 les gehad in het verleden op een manege)

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 15:22

@ callandra, dit kan echt niet!!
wat ben jij een dierenbeul zeg! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 16:19

minikatje schreef:
denk dat jullie ergens het punt missen. ;)
saul past prima op mick, dat klopt.

maar er gaan hier meisjes van 40 kilo en 1,60 meter lang vragen of ze nog op een haf passen.
of meisjes die hun pony verkopen omdat iedereen gilt dat ze te groot zijn terwijl het echt prima past.
dat stoort best wel.

tuurlijk je mag altijd vragen, moet je helemaal zelf weten.
maar soms heb je iets van "zeur niet, weet je wat te groot is? Jij op een shetlander" :D
Ik snap het punt heel goed. :)
Ben het ook met je eens en kan ook geen antwoord geven waarom die foto's geplaatst worden.
Daar ga ik ook niet over speculeren of oordelen, maar ik geef over het algemeen alleen een reactie als ik merk dat iemand écht twijfelt..

Silence_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 16:28

whahhaaha ze is wel een beetje te klein:P
maar als je het toch van plan bent om les te gaan geven
zal ik even een kleiner zadeltje op doen. :+

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 16:32

calanddra: dat is dierenmishandeling! :D

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 16:43

Is dat dan schadelijk voor haar dat zadel? Want om nou een nieuw zadel te kopen omdat mn nichtje er straks om de twee weken waarschijnlijk wil gaan lessen vind ik niet zo handig :P zelf een zadel kopen zullen ze niet doen, dr moeder vind t al niks dat ze paarden zo leuk vindt :P

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 16:45

nee hoor, in elk geval dat denk ik niet :)

Merel__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 16:46

Saul schreef:

niet, jij en je pony zijn echt super :~

Merel__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 16:48

leuke pony, cal :D

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 16:49

Gaat trouwens om het onderste meisje betreft de lessen :) die kleine kan alleen wat op m hobbelen, is iets te klein :') een shet is voor haar een beter maatje :P

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 23:52

bedankt dames, al was dat idd niet mijn instreek. Maar complimentjes zijn natuurlijk altijd welkom ;)

Minikatje zet perfect neer wat ik bedoel, kijk wat Callandra doet is grappig. Maar als je een foto plaatst van jezelf, van zeg 1,55 hoog, op een pony van 1,55 hoog, vind ik dat een beetje kinderachtig, en vragen om aandacht.
Waar het topic niet voor bedoeld is. Dit topic is bedoeld voor mensen die écht twijfelen.

Maar dat is mijn persoonlijke mening ;).

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 08:37

Saul schreef:

Ik heb ook in je profiel gekeken, je bent iets te groot. Maar ik denk niet dat je te zwaar bent!
Leuke pony! :Y)

Annika212

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 11:03

Saul, ik heb in je profiel gespiekt, en je pony kan je makkelijk dragen hoor. :j

Calanddra: Dát kan natuurlijk niet he? Je snapt zelf ook wel dat dat dierenmishandeling is mag ik hopen. :P