Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Jordy_ schreef:ok, dan snap ik het besluit wel..
je hoeft dan niet te groot of te zwaar te zijn maar miss heeft de pony wel ergens last van.
dit vertellen ze natuurlijk nooit en de pony kan maar een max. gewicht dragen anders heeft/krijgt hij er last van..
hoeft niet hoor!! maar zou kunnen
_Jordy_ schreef:ok, dan snap ik het besluit wel..
je hoeft dan niet te groot of te zwaar te zijn maar miss heeft de pony wel ergens last van.
dit vertellen ze natuurlijk nooit en de pony kan maar een max. gewicht dragen anders heeft/krijgt hij er last van..
Lord_Ik schreef:_Jordy_ schreef:ok, dan snap ik het besluit wel..
Ik denk eerder dat de reden dan is dat zo'n pony vele uren per dag heeft te lopen en dat ze dus liever combinaties zien die nog heel makkelijk passen dan mensen die aan de grote kant zijn voor zo'n dier aangezien die dieren nogal zwaar moeten werken.
Is wel zo paardvriendelijk als ze op een manege de ruiters indelen naar de paarden qua grootte,, ook al zou een ruiter imo nog wel op een kleinere pony kunnen rijden zonder schade toe te brengen.