Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Janine1990 schreef:Stephanie, ik heb ff gekeken naar zo'n statief. Maar welke heb jij? Ik wil er niet idioot veel geld aan uitgeven natuurlijk, maar het is wel heel erg praktisch om ook gewoon voor mezelf wat trainingen op te kunnen nemen.
Onze bakrand is van buizen, is het dan überhaupt praktisch?
Amable schreef:Haha, dat was dan vast radio noord! Daar is Deborah Roffel op bezoek geweest
Edit:
Radio Interview op Radio Noord, rond 32.03min vooraankondiging
vanaf 46.30min het interview!
http://www.rtvnoord.nl/radio/programma/ ... ering/8217
Wel tof dat jullie pa het zelfs onthouden had!
Laurievc schreef:WhoeiZie net dat ik voor de eerste keer bij een foto over de 1000 likes zit
Nice!
minouesmee schreef:Super handig die app "Followers".. gelijk een hele boel mensen ontvolgd die je gaan volgen en na paar dagen weer ontvlogen.
Jodi93 schreef:Mijn laatste instagram foto:
[ [url=m/7MbKTz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat krijg je als je je vriend dwingt foto's te maken![]()
(gaat om de humor)
En ons laatste topic hier op bokt
[ITP] Fotoshoot in winterse sferen
Janinevv schreef:187 volgers, langzaam komen we steeds dichter bij die 200![]()
Hoe kan je eigenlijk uitloggen bij followers insight app?
Imre schreef:Ik was jullie kwijt! Per ongeluk ontstipt, heb meer dan 25 pagina's bij moeten lezen.Ik heb weer een aantal nieuwe mensen in het topic gevolgd!
En vanavond mijn 100e foto geplaatst op @whitehorse_icehorse
Dat account groeit langzaam verder. Mijn persoonlijke account gaat de laatste week ineens heel snel. Superleuk!
Laurievc schreef:Mijn vaste zondagsritueel: jumpings zoeken voor volgende week. Wat een puzzel weerHeeeeelp
Heleennn schreef:Celine_Famke ik vond jou laatste filmpje zo vet! Heel cool met je fries in passageIk zit nu bijna aan 330, heb er heel veel bij gekregen door mijn recente posts, leuk! Valt me trouwens op dat mijn profiel echt een constante kleurtint heeft. Alles is gewoon assorti met m'n paard haha