ik zag net op intertoys.nl bij een schleich veulen dat de leeftijd 4 - 10 was...dat vind ik ook raar..
en bovendien, eigenlijk is het meer als verzamelding, wat je bijvoorbeeld in een kast zet (zonder deuren, als iemand het nog snapt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LisanneElena schreef:Karla_1999 schreef:Ik heb er inmiddels 106 (moet ze nog even opnieuw tellen, volgens mij zijn er al weer wat bijgekomen). Ik spaar nu 5 of 6 jaar, alleen heeft het de laatste 2 jaar heel erg stil gelegen, ik, heb er volgens mij maar 5 gekocht in de afgelopen 2 jaar
wow, hebben ze allemaal een naam?
LisanneElena schreef:waaat?! Ben benieuwd hoeveel jij in een jaar hebt uitgegeven
Kerewinetje schreef:LisanneElena schreef:waaat?! Ben benieuwd hoeveel jij in een jaar hebt uitgegeven
€250,-? Ik weer het niet ik heb ook bijna alle setjes en stallen en veeeeeeelmmeer ik koop elke week wel een paardje maar soms ook andere dieren zal ik wat fotos laten zien? Mijn manege verander wel vaak xD maar ik ben wel een uitgever![]()
![]()
![]()
love_horse1 schreef:Hier wat foto's van mijn stal en mijn zelfgemaakte deken van versleten paardensokken
1. Het bordje van The Goldenhills stable
[ Afbeelding ]
2. Het zelfgemaakte dekentje voor de tinker hengst Macho
[ Afbeelding ]
3.
[ Afbeelding ]
4.
[ Afbeelding ]
5. De stal
[ Afbeelding ]
6. Houston en Magic
[ Afbeelding ]
7. Princess en Fairytale
[ Afbeelding ]
8. Adventure en Magic
[ Afbeelding ]
9. Ik zit te twijfelen of ik Adventure in een van de lege stallen zal zetten
[ Afbeelding ]
10.
[ Afbeelding ]
11. De zadelkamer
[ Afbeelding ]
12. De voerkamer ( voeropslag)
[ Afbeelding ]
13. De douche en poetskamer
[ Afbeelding ]
14. Close up douche
[ Afbeelding ]
Ik heb natuurlijk ook een bak en een wei![]()
Het meeste van de spullen zijn door mijn zelfgemaakt
love_horse1 schreef:Kerewinetje schreef:
€250,-? Ik weer het niet ik heb ook bijna alle setjes en stallen en veeeeeeelmmeer ik koop elke week wel een paardje maar soms ook andere dieren zal ik wat fotos laten zien? Mijn manege verander wel vaak xD maar ik ben wel een uitgever![]()
![]()
![]()
Mag je zoveel uitgeven van je ouders?, mijn moeder zei na 6 paardjes al dat ik niet zo veel meer mag
maud318 schreef:love_horse1 schreef:Hier wat foto's van mijn stal en mijn zelfgemaakte deken van versleten paardensokken
1. Het bordje van The Goldenhills stable
[ Afbeelding ]
2. Het zelfgemaakte dekentje voor de tinker hengst Macho
[ Afbeelding ]
3.
[ Afbeelding ]
4.
[ Afbeelding ]
5. De stal
[ Afbeelding ]
6. Houston en Magic
[ Afbeelding ]
7. Princess en Fairytale
[ Afbeelding ]
8. Adventure en Magic
[ Afbeelding ]
9. Ik zit te twijfelen of ik Adventure in een van de lege stallen zal zetten
[ Afbeelding ]
10.
[ Afbeelding ]
11. De zadelkamer
[ Afbeelding ]
12. De voerkamer ( voeropslag)
[ Afbeelding ]
13. De douche en poetskamer
[ Afbeelding ]
14. Close up douche
[ Afbeelding ]
Ik heb natuurlijk ook een bak en een wei![]()
Het meeste van de spullen zijn door mijn zelfgemaakt
Wouw die stallen en die vooropslag enzo echt heel mooi
Gemaakt!
Kerewinetje schreef:LisanneElena schreef:waaat?! Ben benieuwd hoeveel jij in een jaar hebt uitgegeven
![]()
![]()