Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SaartjeNina schreef:joeluna schreef:@jillhorses: waarom blijf je steeds foto's plaatsen als het antwoord toch elke keer is: ''Je bent te groot!''
Ookal is het elke keer een andere pony van die lengte, je blijft het maar vragen.... Begint onderhand best irritant te worden.
xChiva schreef:Jillhorses, pak toch eens een wat grotere pony.
Marjoow schreef:Friso_lover schreef:
We hebben idd medelijden met de poown, had jij dat maar eens.
Zo, gaat het? Ze post enkel een foto en word bekant afgesnauwd hier...
Friso_lover schreef:Marjoow schreef:Zo, gaat het? Ze post enkel een foto en word bekant afgesnauwd hier...
Nee, niet enkel een foto. Ik denk in dit topic en de vorige op elke pagina wel minstens 1 x.
Word er een beetje spuugzat van dat ze van steeds dezelfde ponies fotos plaatst. Nee = nee!
Bambolina schreef:och meis ik denk dat niemand ruzie met je wil maken! Maar er is nu geloof ik toch wel op iedere mogelijke manier tegen je gezegd dat je te groot bent, voor zowel die shetlander als die andere pony.
Die fjord in je profiel, daar pas je hartstikke leuk op kwa lengte, wil je zelf ook niet veel liever op een pony met zo'n stokmaat rijden?
Toen ik jouw leeftijd had was ik juist super blij als ik op een grote pony mocht rijden, die zitten toch veel lekkerder dan die ukkies?
Bambolina schreef:In dat geval zou ik er lekker mee wandelen, longeren, poetsen, knuffelen, VD, mennen, lange lijnen, vrijspringen.. man man man er zijn zo veel leuke dingen die je met een pony kan doen zonder dat je er op hoeft te klimmen!
Met die wat grotere zou je zelfs een rustig buitenritje kunnen doen. Maar als ik jou was zou ik er toch niet serieus mee gaan rijden.
Ik heb vroeger ook op shetjes gereden hoor, tot me verteld werd dat ik er te groot voor was.. gelukkig heb ik dat advies opgevolgd, en toen ben ik er andere leuke dingen mee gaan doen, ik heb me geen seconde met ze verveeld ondanks dat ik er niet meer op kon rijden!