maitehaffies schreef:Allemaal mooi, maar hoe maak je nu een touwhalster? Of een website waar je dat op kan vinden?
Google is uw beste vriend zou ik zeggen en anders youtube
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amy495 schreef:Hey,
Ik wil ook een keer graag iets maken. Ik heb een fleece dekentje en wil er iets van maken maar ik weet niet wat. Ik heb geen eigen pony, ga het dus niet gebruiken en het word meer voor de sier. iemand een idee?
xemmaxx schreef:amy495 schreef:Hey,
Ik wil ook een keer graag iets maken. Ik heb een fleece dekentje en wil er iets van maken maar ik weet niet wat. Ik heb geen eigen pony, ga het dus niet gebruiken en het word meer voor de sier. iemand een idee?
rijd je op manege? want dan kan je gwn een dekje maken ofzo nouja ik mag die wel gwn gebruiken op de manege heb ook geen eigen paard
xemmaxx schreef:amy495 schreef:Ik rij nu bij een stal. Pony's hebben hun eigen kleuren en spulletjes dat gaat helaas niet.
oww dat is wel jammer . Misschien iets voor je poetsspullen/laarzen/cap ofzo ?
xemmaxx schreef:ik heb een sluiting, is dit denken jullie sterk genoeg voor halstertouw?
[ Afbeelding ]
( kreeg foto niet kleiner)
123diezel schreef:xemmaxx schreef:ik heb een sluiting, is dit denken jullie sterk genoeg voor halstertouw?
[ Afbeelding ]
Ik denk niet dat die sterk genoeg is...
xemmaxx schreef:ik heb een sluiting, is dit denken jullie sterk genoeg voor halstertouw?
[ Afbeelding ]
DianXX schreef:Hoi,
Weet iemand misschien waar ik rond touw kan kopen (online winkel) +/- 14mm?
fijn, soepel touw. Waar je ook wel leadropes van ziet.
Liefst verschillende kleurtjes, of anders zwart.
Veertje11 schreef:Hoi
Net even naar de action geweest voor versiering voor heg halster dat ik ga maken en vilt
Hie de spullen:
[ Afbeelding ]
En wat er in het roze doosje zit:
[ Afbeelding ]
Mijn halstertouw is nu 6 cm dik, is dat genoeg ???