Schleich Paarden [Deel 10]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

dieseliris

Re: Schleich Paarden [Deel 10]

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 20:06

ik ga belville kopen deze set:
Afbeelding
ik ben heeeeeeeeeeeeel hyper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ga een stal maken zo:
Afbeelding
deze heefd mijn vriendin 2

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 20:07

Leuk die actie van de v en d! Weet iemand tot wanneer de actie duurt?
Ik ben vd week jarig geweest, heb nu alle paarden van 2013 behalve het appaloosa veulentje. Maar die komt ook snel!
Moet eigenlijk eerst een nieuwe kast hebben voor alles, kamer puilt nu een beetje uit :P

Leuk zadel cathyenbeau!

luckycharm1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 20:09

jongens het dringt ook niet toto jullie door he
ZeSteigert:post pas een bericht als je nuttige invormatie hebt over schleich zo niet doe het gewoon niet
nu gaat lonneke weg is dat wat jullie willen iedereeen uit het topic weg laten gaan
iris:voor jou gelt het zelfde je zegt wel iets over schleich maar dat is 1 zin en dit wordt ook gezien als een oneliner
zo en om dit geen onliner te maken
ik heb niet zoveel geschleicht
wel heb ik wat leuke ideeen om te maken
cathyenbeau:leuk zadeltje

Rooz11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 21:37

Hoi allemaal! Ik kom wel erg direct binnenvallen, maar ik ben bezig met mijn eerste repaint-custom! Het was een heel lelijk oud speelgoedpaard zonder manen, nu heeft ie manen en het word een appaloosa! Ik ga ook nog wel wat spulletjes maken voor haar denk ik! Ik heb heel erg veel schleich, iets van 60 of zo. Ik heb ook een heleboel kinderboerderijdieren.
Xxx Rooz

Babbelbet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 21:55

puck12345

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 21:57

ik ga ook uit dit topic, ik wil elke keer wel wat plaatsen, maar dan denk ik misschien is dit wel onliner, dus dan plaats ik het maar niet, daardoor vind ik dat gezeur over onliners heel vervelend. :evaw:

Babbelbet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 22:00

Oh nee mn hele schleich kast is gevallen gelukkig stond er niet zoveel in maar toch grrrrr |o

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 23:24

iertje93 schreef:
@palmbierlove: Dankjewel;) Ben ook benieuwd hoe ze worden haha:D Ik denk dat ik ze ga versprusten met het gezicht maarja,, We zullen zien. Vandaag lekker veel tijd omdat ik al het 5de uit was. Moet wel eerst een uurtje/anderhalf uur huiswerk maken. Maar daarna tot het avondeten tijd yeay *\o/* Weer verder met de cust en de poppetjes. Ben ook benieuwd hoe die van jou worden! stuur je een foto als ze af zijn?

Groetjes Irene

tuurlijk komen er foto's

dat van die v&d actie is dat alleen via de site of ook in de winkel?
zal morgen eens gaan kijken of die bij mij in de buurt ook weer schleich heeft,
al meer dan een maand hebben ze daar geen schleich meer :S

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 08:29

Ik vind het ook ieritant. Soms lijkt het wel gewoon alsof mensen het exspres doen?
Het gezeur over de onliners kan ik dan ook weer niet tegen. Ik denk dan doe dat dan toch lekker via de pb, maar het blijft maar door discuseren.
en @babbelbet: je weet wel wat een onliner is, maar lijkt gewoon exspres door te gaan?

Ik heb zo iets van laat die onliners toch zitten. Als iemand een online plaats laat gaan en misschien moeten we zelf dan ook maar gewoon onliners plaatsen.
Ik heb ook al een aantal keren gezecht dat ik wegging, maar kan toch niet zonder dit forum :) Het zou dus leuk zijn als jullie ook weer terug komen dames _/-\o_

Mijn vader gaat binnekort nog een bak maken, maar dan om te verkopen!!!! hij word wel anders dan die van mij omdat ik mn bak uniek wil houden hhahahaha. Misschien gaat hij ook een kantine maken, maar die is dan voor mijn manege :P

Blackbirb

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 08:40

@allemaal halllo ik ben hier pas een maand op dit forum, jullie zitten alleen maar te zeuren over onliners, het heeft geen zin want het gebeurt tocht wel. En als je de hele tijd er over gaat zeuren dan word het pas vervelend! Eerst wou ik gewoon leuk op het schleich forum ik wou er wat van leren ik lees gewoon over de onliners heen
@ jaimy1999 je plaats zelf ook heel veel onliners maar je te zeuren over andere ( niet echt handig)

Oja om even terug te komen op schleich heb een t-shirt omgetoverd tot een dekentje nog niet helemaal af wel bijna foto komt
En heb ik omdat de kleur paars heel goed bij het ponyrijsetje past ook peesbeschermers gemaakt maar dan van een sort lint net als bij playmobil kun je deze er gewoon af halen hier komt ook nog een foto van

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 15:38

Cathyenbeau, zo van de foto zien de stijgbeugels er heel netjes uit, je zou zo niet zeggen dat je die normaal moeilijk vindt om te maken! Het enige dat ik er geloof ik aan zie, is wat lijmrestjes op de rechterzijde van het zadel? Ik vind hem mooi gelukt :j

0verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 16:25

DAT GEZEUR OVER DIE ONLINERS.. IK WORD ER HELLMAAL GEK VAN! ALS WE NOU GEWOON OVER ZE HEEN LEZEN EN NIET GAAN ZEGGEN DAT ZE MOETEN STOPPEN MET DIE ONLINERS. DAT HEEFT TOCH GEEN ZIN. BOVENDIEN VIND IK DE ONLINERS NIET EENS ZO ERG WANT ZOALS DIE VAN DE V&D ACTIE WAS JUIST HEEL ERG LEUK! OKAL WAS HET MAAR 1 ZINNETJE. ALS IEDEREEN ER OVER BLIJFT ZEUREN WORDT HET ALLEEN MAAR ERGER. DUS HOUD JE MOND ER GEWOON A.U.B OVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo nu genoeg boos gedaan O:) Maar ik word er gewoon gek van,, door dat gezeur over onliners komen er alleen maar meer onliners met nog minder informatie en scheld woorden. gewoon niet doen...

Maargoed, zelf weten. nu even over schleich. Mijn custom/repaint is weer een beetje verder af hier is een foto:
Afbeelding
Ik moet nog heel wat details toevoegen enz. maar de manen zijn beter gelukt dan ik had verwacht :)

Groetjes Irene

naomipjeX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 19:14

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 19:29

om nog even terug te komen over die oneliners,
iemand hier zei dat de 'vaste' leden, om mij en nog een paar dan maar even zo te noemen, dit niet doen,
maar ik doe het zelf ook wel eens,
daarom geef ik ook geen commentaar als iemand anders het ook doet
en lees er gewoon overheen,
tenzij het echt heel nutteloos en irritant en veelvuldig voorkomt,
ik probeer het zelf meestal wel te voorkomen,
door niet gelijk te posten,
maar mijn dingen op te sparen,
hoe enthousiast ik ook ben om dingen met jullie te delen,
dus mss is dit een tip voor de oneliners
(denk niet dat er iemand hier naar zal luisteren..)

vandaag weer bij de v&d bij mij in de buurt wezen kijken,
maar helaas echt helemaal geen schleich meer, dus ook de actie niet,
dus kwam ik toch weer bij de Intertoys uit,
en het schap stond er zowaar netjes bij :D
alleen de onderste met de dino beesten enzo niet echt,
maar goed die hoef ik ook niet,
en ze hebben ook elfjes toegevoegd,
helaas wel die ik al had,
maar het is nu wel iets om in de gaten te gaan houden ;)
aan de kassa vroeg de cassière spaar jij ze ook,
ja vorige week vroeg er iemand om een nieuwe, en die is nu binnen,
dus blijkbaar was er een andere spaarder mij voor geweest
en heeft er voor gezorgd dat er nu weer een aardige collectie staat,
en zo een heel gesprekje gehad ;)

ik heb de Haflinger merrie,
de Fell pony merrie
en de Shire hengst meegenomen,
de Shire hengst voelt wel heel anders dan de rest..

en is het jullie opgevallen dat de 2013 schleich buigzamer is dan de rest?
niet alleen de Shire hengst, doordat die anders voelt, maar ook de andere

voor de Shire hengst had ik vooraf al een deken en halster gemaakt op de Clydesdale merrie,
en gelukkig past het,
de deken zit niet heel netjes, maar kan ook niet veel anders door de manen
en het halster past ook maar net rond de neus, maar het past
ik zal zsm een foto plaatsen ;)

ook heb ik nog 2 modellen meegenomen om te repainten
en licht te custen (manen verlengen en geslacht veranderen)
een daarvan is voor het paard die ik een paar pagina's terug vroeg
en ik ga toch voor de TWH merrie, die dus ruin moet worden..
maar eerst mijn andere repaints afronden ;)

hihi dit was zeker geen oneliner :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 20:02

Ja de shire hengst is inderdaad van ander materiaal, wat ik wel een beetje jammer vind, want nu is ie gewoon 'anders!' :P
Verder vind ik de schleich uit 2013 niet echt buigzamer dan uit andere jaren.
Ik wil vrijdag even kijken bij de v en d voor schleich. Voor het appaloosa veulentje en de nieuwe zwarte stier, en voor wat katjes. Maar weet iemand ook tot wanneer die actie precies duurt?
Heb gister op de site van de v en d gezocht maar kon niks vinden :(

MarloesNatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 20:13

Hoihoi,
Sorry dat ik hier weer eens zo kom binnenvallen, maar ik wil repaints op aanvraag gaan maken.
Ik vroeg me af of iemand hier interesse daarin zou hebben? Ik wil het doen voor rond de (voor paard) 15 euro, natuurlijk excl verzendkosten. In overleg is er voor de prijs een heleboel mogelijk :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Voor meer foto's of info graag een pb'tje :)

Senna012

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 21:53

Hallo allemaal,
Ik heb al lang niet meer een bericht gepost :) Ik heb een bedrijfje die schleich spulllen maakt. Ik ben momenteel alleen nog maar met paarden bezig maar wil ook voor anderen dieren wat gaan maken zoals koeien en honden.
Dit heb ik al ( ook te koop , daarvoor liever een bp! )
Een neckrope: In alle kleuren en maten beschikbaar.
Af
Afbeelding
Om
Afbeelding
Voederbakken : Kan echt eten in, super stevig
Afbeelding
En voederzakken: Kan geen eten in!
Afbeelding

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 21:57

Hoe meer gezeik over oneliners, hoe ongezelliger het topic wordt.
@iertje: Leuk, maar je ziet nog wel heel duidelijk dat die knotjes hoopjes klei zijn. Misschien kun je proberen het hoofd van de hanno merrie erin te proppen?
naomipjex: Ziet er leuk uit! Jammer dat de foto's niet scherp zijn daardoor zie je het niet heel erg goed.
MarloesNatje: 15,- voor een repaint zonder verzendkosten vind ik wel wat veel hoor. Ik vind dat je een gewoon goede repaint voor 10,- kunt verkopen zonder verzendkosten. Misschien 12,- maar echt geen 15.

_Loekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 22:56

ik ga morgen een nieuw paardje kopen ik weet alleen niet welke weten jullie er eentje?

0verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 16:24

15,00 is gewoon goed hoor!
De meeste repaints zijn zoiets.
Bovendien zijn ze super mooi,
beginnerrepaints zoals die van mij zijn 10 of 12 waard.
Maar die van haar echt wel 15,00

viavialover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 17:10

even voorr iedereen ik ga ook uit dit forum ik ben het zat dat er mensen onlinen en nog nooit heeft iemand op mij eige gemaakte spulle gerageerd of wat aan me gevraagt of me welkom geheten dus ik voelde me buiten gesloten dus hierbij vaarwel en mij zie je nooit meer terug hier :evaw: :evaw: :wave: :wave: jammer maarja als het zo moet ga ik ook weg :evaw: :evaw: :evaw: :evaw: :evaw:

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 18:03

viavialover schreef:
even voorr iedereen ik ga ook uit dit forum ik ben het zat dat er mensen onlinen en nog nooit heeft iemand op mij eige gemaakte spulle gerageerd of wat aan me gevraagt of me welkom geheten dus ik voelde me buiten gesloten dus hierbij vaarwel en mij zie je nooit meer terug hier :evaw: :evaw: :wave: :wave: jammer maarja als het zo moet ga ik ook weg :evaw: :evaw: :evaw: :evaw: :evaw:

Dat is (in mijn geval, ik neem aan dat dit voor anderen ook misschien ook geldt) in ieder geval niet of nooit met opzet geweest om je te negeren, of om gemeen te zijn oid :) Dat maakt deze post van mij misschien offtopic, maar ik wou je dat toch nog even zeggen. Ben je wel van plan om te blijven hobbien met Schleich?

_Loekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 19:22

ik heb net deze gekocht:

Afbeelding

MarloesNatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 19:28

ZeSteigert schreef:
Hoe meer gezeik over oneliners, hoe ongezelliger het topic wordt.
@iertje: Leuk, maar je ziet nog wel heel duidelijk dat die knotjes hoopjes klei zijn. Misschien kun je proberen het hoofd van de hanno merrie erin te proppen?
naomipjex: Ziet er leuk uit! Jammer dat de foto's niet scherp zijn daardoor zie je het niet heel erg goed.
MarloesNatje: 15,- voor een repaint zonder verzendkosten vind ik wel wat veel hoor. Ik vind dat je een gewoon goede repaint voor 10,- kunt verkopen zonder verzendkosten. Misschien 12,- maar echt geen 15.

Hmm, ben ik het niet helemaal mee eens, heb behoorlijk wat site's opgezocht en de meesten zijn toch wel 17 tot 25 per paardje excl verzendkosten :=
Natuurlijk ligt de prijs ook aan welk paardje je wil, welke kleur het paardje moet hebben en aan wat jou maximale bedrag is. Ik kan de prijs natuurlijk wat laten zakken als het echt niet anders kan ;)

viavialover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 19:46

en iedereen l u l t er weer lekker over heen alsof het jullie geen eene zak intreseert wat ik zeg of andere daarom ben ik hier weg gegaan niemand kijkt nof naar mijn spulle ofzooooo tabee doei tot noiit meer