Ik vind 55 cm groter dan je pony nog wel wat, ik ben zelf 29 cm groter en ben al bang dat het niet past, ik denk ook net wel of net niet en met de bruine pony kan nog maar niet omdat je te groot bent maar omdat je niet super klein meer bent en je pony is niet zo stevig dus kan minder tillen
Nee 55 cm groter dan je pony is echt te groot. Al is het een fjord en je bent iets te groot, oké. Maar een shetlander is wel veel kleiner, en daarom is het voor een shet ook veel zwaarder. Het ziet er best wel zielig uit, sorry hoor. Wel goed dat je er al minder op rijd. @Sofie189 heb je foto kan ik ook kijken?
Ik rij niet meer op hem. Die foto was ook de laatste buitenrit..
Ik wil niet tegen iemand zijn hoor. Maar ik vind dat je springfoto`s juist makkelijk kan beoordelen. Je ziet het dan met kortere beugels. Het is een mening..
Volgend topic misschien inderdaad een idee om dingen te verbieden.. gewoon de link van de foto hier neerzetten en als men niet weet hoe t uploaden even linkje naar het info gedeelte, en inderdaad geen spring fotos, gewoon rij fotos of stilstaande pony/paard met jouw erop fotos, want nu krijg je heel veel hyves, facebook,links die het niet doen en spring fotos of zeer wazige fotos en moet je maar puzzelen
ik vind het ook passen, nog even een tip ik zal als ik als ik jouw was niet over zo'n balk heen springen want als de pony mis springt kan die een been breken.