Rosan2001 schreef:Wat stom voor je Wiekenmeisje! Lijkt het niu zo of zijn de manen van je camarque hengst grijs ipv zwart?
Camargue Hengst heeft grijze manen
en de Camargue merrie heeft bruine-gele manen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rosan2001 schreef:Wat is een traditional scale bit Telpeva? Ik ben nu bezig met een kartonnen dozen stal..
Hiermee bedoelde ik de schaal van het materiaal, dus de grootte van het object dat je wilt kopen. Zo passen Traditional schaal bitten passen bij Breyer paarden, deze zijn schaal 1/9 en soms 1/10. Dat houd in dat als een bit in het echt 10 cm breed is, dat de minatuur versie hiervan 1 cm zou zijn, of 0,9 cm. De schaal van Schleich zit ongeveer tussen 1:24 en 1/36 dacht ik, traditional materiaal is een stuk groter als schleich materiaal.
Nathas schreef:Ik vanmiddag half ze naar westerhuis geweest om rijsetje te ruilen omdat hij echter niet compleet was.... zijn ze al dicht terwijl er staat tot 18.00 open *%$%#%$@^($ Maar alles zit me al tegen vandaag grrr
Ik ben net ff bezig geweest met een bestelling en straks nog bergen huiswerk voor morgen (!) dus kan even niet meer Schleichen vanavond.annickx schreef:Stephaniexh schreef:@annickx
Wat heeft dat te maken met het Schleich topic dan?
Omdat ik het had over de mensen die heb ik leren kennen via Schleich op hyves/bokt/etc
[/quote]
Dan zeg ik wel niks meer
Ik doe toch altijd alles fout op een forum dat is de reden dat ik er eerst weinig op zat xDeena_ schreef:Wat is een marbach hengst?