mooi dat ik goed pas op mn fjordje hihi , zelf is ze 1.38 en ik ben 1.70 en heb best lange benen dus vroeg ik me het af hihi , maarja dr kan nou eenmaal geen klein kind op dr , tenzij die vliegles wilt wilde pony van me haha
hihi, dat klinkt leuk hoor die vliegles maar het past prima bovendien is een fjord heel sterk
0kayleigh0
Geplaatst: 23-12-11 19:42
desi_urly schreef:
mooi dat ik goed pas op mn fjordje hihi , zelf is ze 1.38 en ik ben 1.70 en heb best lange benen dus vroeg ik me het af hihi , maarja dr kan nou eenmaal geen klein kind op dr , tenzij die vliegles wilt wilde pony van me haha
Twijfel je daar nou serieus over? Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat er teveel foto's worden geplaatst waarvan je niet eens zou denken dat iemand te groot zal kunnen zijn. Maar dat kan aan mij liggen hoor...
Janine001
Geplaatst: 23-12-11 20:51
@chalinka; denk dat het wel past, maar is een beetje lastig om te zeggen zonder foto. Is het een wat breder type paard of een dunner type?
@Miekje23; past makkelijk!
dancer_
Geplaatst: 23-12-11 20:52
Past hoor
Miekje23
Geplaatst: 23-12-11 20:55
@SaSalover omdat ik wat forser ben. maar ik dacht, waag ooks een poging. lees dit topic al best lang mee. t is een lomp gebouwde tuiger overigens
Twijfel je daar nou serieus over? Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat er teveel foto's worden geplaatst waarvan je niet eens zou denken dat iemand te groot zal kunnen zijn. Maar dat kan aan mij liggen hoor...