oei ben benieuwd hoe die percheron eruit komt te zien nu ziet ze er wel heel ongelukkig uit

@palmbier ik geef ze ook niet altijd ijzers op de meeste modellen vind het niet eens opvallen als ik ze geen ijzers geef na de makeover.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Telpeva schreef:Telpeva schreef:Gaaf Pip, heb je het model ook speciaal hiervoor uitgekozen? het lijkt echt alsof ze gefocussed ergens naar aan het luisteren is omdat ze met dat ene oog niets kan zien, hij is heel mooi geworden!
Mag ik vragen hoe je de waas voor elkaar hebt gekregen? nu denk ik niet dat ik zo 123 een blind paard ga schilderen, maar ik ben erg nieuwsgierig!
Telpeva schreef:furyke schreef:Benieuwd hoe t leven van de percheron merrie er in de toekomst uit gaat zien
Ik ook
Het enige waar ik bang voor ben is dat mijn klei op de een of andere manier niet wil hechten of niet sterk genoeg is om de ledematen te kunnen dragen, daar had ik last van met mijn vorige custom.
Bonjoy schreef:Wat voor kleur zou ik speknek gaan geven? Weet het echt niet, vind appelschimmel wel leuk, maar een mooie vos met blonde manen is ook wel gaaf.
Bonjoy schreef:Wat voor kleur zou ik speknek gaan geven? Weet het echt niet, vind appelschimmel wel leuk, maar een mooie vos met blonde manen is ook wel gaaf.
Nathas schreef:@Cyntje beter ik heb die catalogus ook vind hem zelf heel erg handig
@Roosje dan word het tijd dat je zelf de moeder gaat halen (maar wel de ene met de mooiste stippen he)