love_urla schreef:Ik dacht ook gelijk aan een KWPN´er.
Voor mij?
Ik ben 1,69 m lang, 60 kg en 14 jaar.
Mijn droompony/paard, moet aardig behang hebben met dikke manen en staart. Ook moet er wel pit inzitten, maar hij moet ook wel cool in zn koppie kunnen blijven. Verder vind ik breed gebouwde paarden wel leuk. Wat ik wil dressuur, leuk springen, eventueel cross en natuurlijk lekker veel buiten rijden!
Fjord lijktme wel wat. Wat breder, flinke bos manen, sommige kunnen heel leuk lopen en springen en recreatief rijden kan ook.
Dromen schreef:1,73 lang, 60 kilo en 16 jaar. (18 wanneer paard/pony komt)
Ik vind galop belangrijker dan de draf. Liever niet eentje die erg hoog opgooid.
Voor de kar beleerd en onder het zadel.
Vooral recreatief rijden. Een stabiel karakter, niet elke dag hoeven te vechten om de baas te blijven over het paard.
Bloedhekel aan springen. Niet sloom maar ook niet racer. Een beetje er tussenin. Een gezond ras is erg belangrijk.
Maar ook kruisingen mogen.
Gleders paard. Kan zowel onder zadel als mennen. Verder zijn ze geen driftkikkers of zenuwpeesjes.
horlynnses schreef:ik ben 1.68 en weeg ong. 40 kg
Kan heel veel zijn. Zowel een nrps als een welsh. Kwpn zou ook kunnen.
elisedcl schreef:en ik?
Niet te groot, er mag wat pit in zitten, ik zelf word waarschijnlijk rond de 1m70, ik ben zot van fjorden en ijslanders, ze zijn ook zeer mooi, de bedoeling is om er buitenritten mee te maken en af en toe een sprongetje, ook voor volwassenen, arabieren vind ik anders ook wel iets hebben

Kwpn'ers is misschien wel wat voor je. Zijn van een redelijke hhogte, zien er goed uit, en kunnen een sprongtje zeker aan.