Pas ik nog op m`n oude pony Sammy? Hij is 1.33 en ik ben 1.58. Dit was vorig jaar met korte beugels. Ik ben zeker wel 5 cm gegroeit. (hij is een beetje te dik...)
@BabetSanRemo, Ik vind je nog passen. Toen wij laatst bij jullie waren paste ik met de shetlanderbeugels haha( ), dus jij past makkelijk vind ik hahha!
BabetSanRemo
Geplaatst: 17-06-12 20:47
Het heeft een tijd geduurd, maar dit is een foto van 1 maand geleden. Hij is niet zo groot.
Pony is ongeveer een meter. Ik rond de 1.55 m. Ik reed er eerst veel op. Nu rijd mijn zusje erop. Ik rijd nog heel erg soms op haar. 1x per 2 weken een buitenritje ofso. Geeft niet dat jullie we te groot vinden. Ik wou het even voor de zekerheid weten, eigenlijk wist ik ook al wel dat ik de groot was
ik vind deze pagina erg onduidelijke fotos om te oordelen, maar zo als ik t nu zie vind ik beide te groot. Anders graag fotos met normaal zittend zonder springen of dergelijke erop, en liever recente fotos want zo kan je niet zien hoever iemand gegroeid is, en met springen is het helemaal slecht te oordelen