Schleich Paarden [Deel 7]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 15:45

Hehe... moet eerlijk toegeven dat ik al niet vlot ben met mijn projecten, ik had ooit een koper voor een repaint die het model wou kopen zodra ik het model af zou hebben, maar da's inmiddels ook 6 maanden geleden en dat model heb ik nog steeds niet af (sorry ponylies Y;( ). Maar ik heb nog nooit een repaint verkocht, dus diegene die je beschrijft kan ik niet zijn (pfoe gelukkig).
Ik ben echt.. verschrikkelijk slecht met het halen van deadlines. Op school was het al een ramp, daarom neem ik ook geen betaalde projecten meer aan, dat eindeloze wachten vind ik namelijk niet eerlijk naar de kopers toe.

8 maanden is lang, ik zou het niet erg vinden om lang te wachten mits de geleverde kwaliteit goed is, en als het langer duurt dan verwacht stel ik het op prijs om daarvan op de hoogte te worden gebracht (mijn mening als klant zijnde dan he). Maar als er geen contact is is dat wel een beetje onprofessioneel, dan kan je denk ik beginnen af te vragen óf het ooit nog wel binnen komt.

Roosje01

Re: Schleich Paarden [Deel 7]

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 15:51

8maanden is idd erg lang weet je vriendin wel zeker dat haar mails ook daadwerkelijk aankomen? als ze nog niets heeft betaald zou ik een andere repainter zoeken. En anders proberen geld terug te krijgen.

nu ik er aan denk ik krijg nog een hoofdstel van jou telpeva ;) wil die al een beetje vlotte?

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 15:59

Ik ben op het ogenblik ook niet zo erg vlot, maar ik mail mijn klanten wel altijd netjes de rede daarvan.
Als zij contact met mij opzoeken, stuur ik uiteraard altijd iets terug.

annickx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 16:00

Roosje01 schreef:
8maanden is idd erg lang weet je vriendin wel zeker dat haar mails ook daadwerkelijk aankomen? als ze nog niets heeft betaald zou ik een andere repainter zoeken. En anders proberen geld terug te krijgen.

nu ik er aan denk ik krijg nog een hoofdstel van jou telpeva ;) wil die al een beetje vlotte?

Ze heeft al betaald. Ze heeft ook via haar hyves gekrabbeld en gemaild en daar reageerd ze ook niet op. Ze had maar 8 euro betaald want ze had het model zelf geleverd. Ze is er ook al wel mee begonnen met de repaints, maar ze is nog steeds niet klaar..

SanneLeoni schreef:
Ik ben op het ogenblik ook niet zo erg vlot, maar ik mail mijn klanten wel altijd netjes de rede daarvan.

Jij bent best snel hoor je had mijn welsh repaint binnen een week af *D en je mailt snel terug

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 16:03

SanneLeoni schreef:

Heb je de 'sport pony' al gevonden :')

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 16:06

Alou schreef:
SanneLeoni schreef:

Heb je de 'sport pony' al gevonden :')

Nog nergens een spoor van 2012 te ontdekken in de winkels :')
Bij jouw inmiddels wel? Jij had ook gekeken?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 16:21

Roosje01 schreef:

Die is al een tijdje af, had ik hier ook gepost ergens toen, maar ik had geen reactie gekregen dus was er vanuit gegaan dat je hem niet meer wou :) ik heb hem nog steeds liggen, ik kan wel wat extra foto's voor je maken als je nog steeds interesse hebt. Wel denk ik dat ik intussen mooiere hoofdstellen kan maken, vergeleken met wat ik nu kan lijkt die zwarte een beetje prutswerk :o

Máár mede om deze reden wil ik ook niet dat mensen die iets bij mij willen bestellen vooruit betalen, ben altijd veel te bang dat het bij mij te lang duurt en de klant boos wordt. Dan kan de klant gewoon het geld houden en desnoods iemand anders vragen wanneer ze met mijn werk niet tevreden zijn :o :)

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 16:24

LoverHorses0 schreef:
Denk dat ik al een idee heb voor de wedstrijd van rosan! maar ik had een vraagje, mischien heb ik er overheen gelezen hoor kan ook maar hoe vaak mag je stemmen? en mag bijv. mijn moeder op mij stemmen?

Dat mag wel, je mag alleen niet op jezelf stemmen. Verder mag iedereen op 2 foto's stemmen. Ik laat de inschrijvings stopping op 25 Januari, want ik heb er nu al vijf en er komen er nog meer bij van bokt heb ik gelezen!!

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 16:29

Daan heeft ook ontzettend lang op haar manke fjord moeten wachten bij mij :o
Mijn studie maakt het me erg lastig om mijn hobby voort te zetten. Helemaal met het eindexamen in zicht.

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 18:09

ozette88 schreef:
stephanie, (sorry dat ik er zo vaak naar vraag.. :o ) ben je nog bezig geweest met mijn prijs? van de wedstrijd?

Sorry ozette! Die stomme skai werkt echt tegen! Hij knapt heletijd dus zal toch wat anders moeten verzinnen. Ik heb namelijk ander skai nu...

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 18:56

Hmm, welke skai dan? Vast heel vervelende?? Ik ben nu al bezig met muisgrijs maken van hedwig's en peppers veulen. Word al leukxD Heb alleen geen tijd om foto's te gaan maken nu, en het weer werk weeeeeer tegen...:( Ik heb nu een halster gemnaakt met een klittenband sluiting en ik heb nu mijn jaarloingerstalding geschilderd ik maak foto's als ie helemaal klaar ios met kunstgras enz.

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 19:06

oke stephanie! ben benieuwd..

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 19:09

hee,
ik heb ook ongeveer 30 paarden en dan ook nog andere dieren :))
daar tussen heb ik 2 dubbelen:
grijze trekpaard
&connemara.
wil je ruilen?
stuur me dan een pb'tje!

groetjes bente

annickx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 19:22

eclair93 schreef:
hee,
ik heb ook ongeveer 30 paarden en dan ook nog andere dieren :))
daar tussen heb ik 2 dubbelen:
grijze trekpaard
&connemara.
wil je ruilen?
stuur me dan een pb'tje!

groetjes bente

Er is geen connemara van schleich :n

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 19:39

@ telpeva als je een mooiere voor mij kan maken :o . Ik denk dat ik je post heb gemist heb wegens tijd gebrek heel vaak geen pagina's terug gelezen.

@sanne haha idd volgens mij is mijn fjord al 4/5 maanden bij jou ofzo :=

ik ben na een hele middag knutselen inmiddels zo ver met mijn tuig. Wilde alleen net aan de broek beginne maar stuitte op een probleem namelijk de staart van de Friese hengst die zit vast aan zijn been...
Dus heb maar besloten verder te gaan op de Friese merrie.

Afbeelding
Afbeelding

close up van shoftje
http://i41.photobucket.com/albums/e255/ ... 012162.jpg

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 19:48

Hij word al heel erg leuk Roosje01! En eclair93, er is inderdaad gene connemara van scghleich, kan je anders even een foto laten zien? Dan kunnen wij denk ik wel zien welk ras het echt is. ( je hebt pb)

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 19:51

das idd vrij lastig roosje, niet slim van schleich..

mijn pakketje van mpv is aangekomen *\o/*
dus het is toch nog helemaal goedgekomen,
duurde precies een week, zoals ze zeiden :)
volgende maand ga ik daar weer een bestelling plaatsen, dus voor degene die dan iets van rio rondo willen,
kan het dan evt meebestellen..

ik heb nu het nieuwe boekje van schleich, ondanks dat ik helemaal geen schleich had besteld, maar bullyland en safari, das nog eens een service :D
en maar bladeren en aankruisen wat ik al heb ;)

lig nu alleen met hoofdpijn in bed :?
dus kan niet verder met mijn hoofdstelletje

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 19:57

Palmbierlove schreef:
das idd vrij lastig roosje, niet slim van schleich..

mijn pakketje van mpv is aangekomen *\o/*
dus het is toch nog helemaal goedgekomen,
duurde precies een week, zoals ze zeiden :)
volgende maand ga ik daar weer een bestelling plaatsen, dus voor degene die dan iets van rio rondo willen,
kan het dan evt meebestellen..

ik heb nu het nieuwe boekje van schleich, ondanks dat ik helemaal geen schleich had besteld, maar bullyland en safari, das nog eens een service :D
en maar bladeren en aankruisen wat ik al heb ;)

lig nu alleen met hoofdpijn in bed :?
dus kan niet verder met mijn hoofdstelletje

Arme jij PalmBierLove!!!!
Was het het boekje van 2012? En op die stal die iemand een paar paginas geleden had geplaatst, heb ik 6 euro geboden en dat mocht al, maar ik koop hem toch niet want het is in noord brabant en ik weoon in apeldoornxD. Dus wie interesse heeft kan hem voor 6 euro al krijgen(En dat is nog eens een koopje!) Ik krijg misschien de hannoverander merrie dubbel en de 'Palomino hengst' Dus die ga ik repainten. Ik denk dat ik de palomino hengst naar een sjabrakbont pasard maken, voor mijn westernranchxD Daarbij ben ik hard in de weer. En nog iets, ik zoek nu naar dingen die je vaak op een westernranch heb, ik heb al: zulke kruishekken en ook cactussen. Wie heeft tips graag in pb.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 20:07

Roosje: tuurlijk! ik maak alles gewoon voor de lol, als ik een keer iets maak wat je leuk vind kan je een gil geven, meestal zijn mijn spullen gewoon te koop. Zal eens kijken of ik binnenkort een nieuw hoofdstel kan maken, maar heb het momenteel best druk.
Je tuig vind ik er al leuk uit zien, ik zie alleen één puntje waarvan ik zoiets heb van 'hmm' en dat is de pasvorm. De voorkant van het tuig lijkt wat hoog te zitten, als er een kar achter zou hangen dan zou je fries de kar trekken met de onderkant van zijn keel, ipv zijn borst. Snap je wat ik bedoel? voor mijn gevoel zou hij wat lager moeten hangen, maar ik weet het niet 100% zeker.

Palmbierlove: zooo als je nog een keer gaat bestellen, dan wil ik ook wel mee doen denk ik :D mag ik vragen wat je kwijt was aan verzendkosten, was dat echt maar 5,50 zoals ze het op de website vermeld hebben? Anders is het misschien goedkoper om niet samen te bestellen maar gewoon apart :) Op MPV staat een traditional scale bit dat ik erg graag wil hebben, dus ik wil daar in de toekomst zeker weten een keer bestellen.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 20:18

@palmbier ik zou wel mee willen bestellen tegen die tijd

@telpeva gebruik heel veel foto's al voorbeelden en als goed is hangt die op de goede hoogte maar hij trekt wat omhoog omdat er nog geen gewicht aan zit. Dus hopelijk komt dat goed als die af is. Maar heb hem nu op de merrie en daar zit die beter.
Laatst bijgewerkt door Roosje01 op 12-01-12 20:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 20:22

Wat is een traditional scale bit Telpeva? Ik ben nu bezig met een kartonnen dozen stal..

Wiekenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 20:23

Goedenavond,

Moet ik al 4 dagen langer op mijn bestelling wachten, krijg ik vanmiddag een smsje van de buurman: Er staat hier een pakketje voor jouw!
Ik spring zowat in de ronte dat het pakketje er EINDELIJk is!
Maar ik de doos open! Zit er 1 beschadigd paardje in en een totaal verkeerde! |(

Dit zijn de paardjes die wel goed zijn!
Afbeelding

Afbeelding

Geen Schwarzwälder Hengst! :(

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 20:25

Wat stom voor je Wiekenmeisje! Lijkt het niu zo of zijn de manen van je camarque hengst grijs ipv zwart?

annickx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 20:27

@ Wiekenmeisje

Oooh ik ben jaloers, ik wil ook die camarques en akhal teke's :9

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 20:28

Wat was de totaal verkeerde dan? en heb je de schwarzalder hengst niet gekregen? (is het die met brandmerk of niet? als het met brandmerk is lijkt het me echt dubbelop oliebol. Anders ook wel, maarja. de gewone kan je ook in de winkel kopen XD)