Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IrisvdHeuvel schreef:Ruby, ik vind jou foto inderdaad wel te groot, de verhouding klopt niet. Ik zou opzoek gaan naar een groter paardje, dat is beter voor jezelf en voor het paard. ( ik heb ook lang op een te klein paardje gereden, ik kreeg er rugklachten door ) En natuurlijk is het welzijn van je paard het allérbelangrijkste!
edit; Er zijn ook leuke andere dingen om te doen met een shetlander ( lees; voor de kar zetten, fietsen, wandelen, vrijheidsdressuur, en dat dressuur aan lange teugel? weet niet hoe dat heet. ) iig veel plezier beleven met je zusjes aan de shet!
Ruby1995 schreef:IrisvdHeuvel schreef:Ruby, ik vind jou foto inderdaad wel te groot, de verhouding klopt niet. Ik zou opzoek gaan naar een groter paardje, dat is beter voor jezelf en voor het paard. ( ik heb ook lang op een te klein paardje gereden, ik kreeg er rugklachten door ) En natuurlijk is het welzijn van je paard het allérbelangrijkste!
edit; Er zijn ook leuke andere dingen om te doen met een shetlander ( lees; voor de kar zetten, fietsen, wandelen, vrijheidsdressuur, en dat dressuur aan lange teugel? weet niet hoe dat heet. ) iig veel plezier beleven met je zusjes aan de shet!
oh maar we rijden er niet ofzo serieus mee hoor en ik rijd er niet op hoor![]()
En we doen al wandelen lange lijnen en vrijeheidsdressuur
Jooon schreef:Ruby1995 schreef:ja weeet wel dat ze aan de lange kant is ( maar ze zal niet meer veel groeien hooguit 2 cm..)
Ik denk dat jouw zusje wel groeit tenzij ze al 15/16 is?
Ruby1995 schreef:LoveMickey schreef:Mickey is 1,13 meter en ik 1,67 meter!Ben blij dat jullie die mening hebben
Dit vind ik wel opvallend , ik vind lovemickey passen , maar mijn zusje van 1.45 past niet op haar welshje van 1.16? (vinden de meeste hier, of het is krap aan) Tevens vind ik dat lovemickey een leuke pony heeftmaar dit vind ik wel apart...
Dit is een oude foto , meisje is afgevallen , ander zadel , beugels zijn langer tegenwoordig
http://i51.tinypic.com/2m5e0km.jpg
IrisvdHeuvel schreef:Ruby, soms moet je ook gewoon accepteren wat een ander bedoelt en het niet gelijk aanvallend opvatten. Dit is wat diverse mensen vinden. Dan kan je talloze redenen bedenken waaorm ze niet te groot is. Maar als jij vind dat het nog prima kan moet je geen foto hier plaatsen.
ps; niet aanvallend opvatten.
Welke pony gaat je zusje rijden dan?
IrisvdHeuvel schreef:Ruby, soms moet je ook gewoon accepteren wat een ander bedoelt en het niet gelijk aanvallend opvatten. Dit is wat diverse mensen vinden. Dan kan je talloze redenen bedenken waaorm ze niet te groot is. Maar als jij vind dat het nog prima kan moet je geen foto hier plaatsen.
Jooon schreef:IrisvdHeuvel schreef:Ruby, soms moet je ook gewoon accepteren wat een ander bedoelt en het niet gelijk aanvallend opvatten. Dit is wat diverse mensen vinden. Dan kan je talloze redenen bedenken waaorm ze niet te groot is. Maar als jij vind dat het nog prima kan moet je geen foto hier plaatsen.
Ik neem aan een grotere. Of wat is je bedoeling met deze zin?