Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nienie408 schreef:dit vind ik ook ECHT niet kunnen.Rianne ik rijd soms ook nog op mijn shetjee (ben 1.70) okej... I know dat is veel te groot, maar dat doe ik heus niet elke dag, en ook heus geen úúren. Dus als het maar niet té intensief is, kan het nog prima!
Irmy schreef:Een vriendin van mij is 1.70, die past toch écht niet meer op een shet van 1 meter?
Ze wilt graag een keer op mijn vz-shet rijden, maar ik denk dat ze te groot is.

sorsie schreef:Denken jullie dat dit gaat passen? Ik heb geen rijfoto's.

nienie408 schreef:Rianne ik rijd soms ook nog op mijn shetjee (ben 1.70) okej... I know dat is veel te groot, maar dat doe ik heus niet elke dag, en ook heus geen úúren. Dus als het maar niet té intensief is, kan het nog prima!

missblondie schreef:Laat ik met m'n 1,83 ook maar op een shetlander gaan rijden, dat kan prima

(ook al is t een halve foto en ook nog geen rij foto, maar met een fries heb je niet zo snel problemen als ik naar sorsie der lengte/bouw kijk) melizz13 schreef:nienie408 schreef:Rianne ik rijd soms ook nog op mijn shetjee (ben 1.70) okej... I know dat is veel te groot, maar dat doe ik heus niet elke dag, en ook heus geen úúren. Dus als het maar niet té intensief is, kan het nog prima!
dat vind ik dus echt niet prima!