Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zit ene gat bij het kruis rtijd nu ook veel meer dan normaal rijd nu 6 dagen i.p.v. 1
moet extra rijbroeken hebben
wie weet nog een leuke? vind die van modoni met zitvlak en steekzakken in de kleur antraciet wel mooi
ohjah en bij scapa oud roze

criollolover schreef:dat zijn toch hele dure broeken?
criollolover schreef:wil toch eens reageren in dit topic, heb vroeger gereden met lederen zitvlak broeken maar ik was altijd maar aan het 'hijsen' , nu zo'n 10 jr later, ik heb een 2 en een half jarige op stal staan, en rij een 10 jarige van iemand anders, heb ik besloten om toch maar weer een broek te kopen met lederen zitvlak. via internet, tweedehands 2 tientjes. waarom?? omdat je toch vaster in het zadel zit met zo'n broek. maarrr, ik stuit weer op het zelfde 'probleem' als toen. het kruis hangt te laag als ik de broek aantrek, niks aan de hand, ik wil op paard stappen, nou zo beroerd met opstappen, omdat dat kruis te laag hangt, en ik zit en heb het gevoel alsof ik half op de broek zit. nou afijn, vandaag weer gereden, met nieuwe broek, dus van te voren flink ophijsen met die broek zodat het kruis aardig goed zit. dan zit ik op paard en dan blijf ik eigenlijk toch nog even de broek omhoog trekken omdat ik het zo voel dat de broek trekkerig om mij heen zit. nou mijn vraag, ben ik nu de enige die hier last van heeft, heb ik misch de verkeerde maat of broek? ik wil niet eerst hijsen voordat ik op paard ga zitten, dat hoef ik ook niet met mijn gewone rijbroeken. vroeger had ik er ook last van en nu weer. oke als ik eenmaal rij dan zit het lekker, maar wat een gedoe iedere x om die broek zo omhoog te hijsen. graag reacties hierover!!

criollolover schreef:heeft ie ook een site?
woeliej schreef:criollolover schreef:wil toch eens reageren in dit topic, heb vroeger gereden met lederen zitvlak broeken maar ik was altijd maar aan het 'hijsen' , nu zo'n 10 jr later, ik heb een 2 en een half jarige op stal staan, en rij een 10 jarige van iemand anders, heb ik besloten om toch maar weer een broek te kopen met lederen zitvlak. via internet, tweedehands 2 tientjes. waarom?? omdat je toch vaster in het zadel zit met zo'n broek. maarrr, ik stuit weer op het zelfde 'probleem' als toen. het kruis hangt te laag als ik de broek aantrek, niks aan de hand, ik wil op paard stappen, nou zo beroerd met opstappen, omdat dat kruis te laag hangt, en ik zit en heb het gevoel alsof ik half op de broek zit. nou afijn, vandaag weer gereden, met nieuwe broek, dus van te voren flink ophijsen met die broek zodat het kruis aardig goed zit. dan zit ik op paard en dan blijf ik eigenlijk toch nog even de broek omhoog trekken omdat ik het zo voel dat de broek trekkerig om mij heen zit. nou mijn vraag, ben ik nu de enige die hier last van heeft, heb ik misch de verkeerde maat of broek? ik wil niet eerst hijsen voordat ik op paard ga zitten, dat hoef ik ook niet met mijn gewone rijbroeken. vroeger had ik er ook last van en nu weer. oke als ik eenmaal rij dan zit het lekker, maar wat een gedoe iedere x om die broek zo omhoog te hijsen. graag reacties hierover!!
dit is niet zo bij elke broek. Bij bepaalde van mijn broeken heb ik dit probleem inderdaad ook, andere blijven goed zitten. Je zou een broek met hoge band kunnen proberen, die blijven wel beter op hun plek
woeliej schreef:criollolover schreef:wil toch eens reageren in dit topic, heb vroeger gereden met lederen zitvlak broeken maar ik was altijd maar aan het 'hijsen' , nu zo'n 10 jr later, ik heb een 2 en een half jarige op stal staan, en rij een 10 jarige van iemand anders, heb ik besloten om toch maar weer een broek te kopen met lederen zitvlak. via internet, tweedehands 2 tientjes. waarom?? omdat je toch vaster in het zadel zit met zo'n broek. maarrr, ik stuit weer op het zelfde 'probleem' als toen. het kruis hangt te laag als ik de broek aantrek, niks aan de hand, ik wil op paard stappen, nou zo beroerd met opstappen, omdat dat kruis te laag hangt, en ik zit en heb het gevoel alsof ik half op de broek zit. nou afijn, vandaag weer gereden, met nieuwe broek, dus van te voren flink ophijsen met die broek zodat het kruis aardig goed zit. dan zit ik op paard en dan blijf ik eigenlijk toch nog even de broek omhoog trekken omdat ik het zo voel dat de broek trekkerig om mij heen zit. nou mijn vraag, ben ik nu de enige die hier last van heeft, heb ik misch de verkeerde maat of broek? ik wil niet eerst hijsen voordat ik op paard ga zitten, dat hoef ik ook niet met mijn gewone rijbroeken. vroeger had ik er ook last van en nu weer. oke als ik eenmaal rij dan zit het lekker, maar wat een gedoe iedere x om die broek zo omhoog te hijsen. graag reacties hierover!!
dit is niet zo bij elke broek. Bij bepaalde van mijn broeken heb ik dit probleem inderdaad ook, andere blijven goed zitten. Je zou een broek met hoge band kunnen proberen, die blijven wel beter op hun plek