Maffe pennyverhalen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Marjolein_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 17:59

Fairytail_ schreef:
dancertje schreef:
ik zeik niet af heb namelijk 2 lieve meisjes die me helpen (noem ze penny's maar vinden ze niet erg) en die maken ruzie wie de poep van me paard mag opruimen

Vind penny's wel altijd schattig. Soms.

Soms zijn ze schattig, zag laatst bij de supermarkt, een meisje lopen met een cap op, netjes gepoetste laarzen, en een zweepje in der handen. En die zat maar aan haar moeders jas te trekken, dat ze weg moesten

Sifra_

Re: Maffe pennyverhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 18:07

Ik verbaas me altijd over het lef van die pennymeisjes!!

Isabella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 18:11

dit stond ergens op bokt....
ik geef geen tikken. het enige wat ik doe is een rukje aan het halster en een kneepje in de neus. dan luisteren ze prima!;) en denk maar niet dat ****(wil wel anoniem blijven) de makkelijkste is!! Ze is een behoorlijke dominante dame! maar verpesten? haha tuuuurlijk

kneepje in de neus als je erop zit?
hiih melig ga je zo hangen knijpt je dr in de neus en dan voíla ze luisterd weer!

Karmandi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 18:30

Ik heb ook nog wel een leuk verhaaltje...
Een hele tijd geleden kwam ik bij mijn paard, stonden daar twee meisjes met het zadel in hun handen, paard helemaal gepoetst enzo. Kwam de staleigenaar naar mij toe: 'ja, ze zeiden dat ze van jou op m mochten rijden'. Ik kende die meisjes niet eens...
Maargoed, ze mochten er een klein rondje op hobbelen en toen gingen ze weer weg, maar hadden wel mijn msn gekregen omdat ze nog wel een keertje wilden komen poetsen(alhoewel ik ze eigenlijk ietsjes te brutaal vond dat ze zomaar op hem kwamen rijden zonder iets te vragen ofzo, maar ik ben niet zo goed in 'nee' zeggen...)
Laatst waren ze op msn:
'Mag ik weer een keer op karmandi rijden?'
'Uh... je had toch een nieuw verzorgpaard?'
'Nee, die heb ik nu niet meer... Ik heb nu twintig eigen paarden.'
'zo, das veel. Waarom wil je dan nog op karmandi rijden? heb je daar wel tijd voor dan?'
'Ja hoor, want ik rijd er maar vier.'
'En wat doe je dan met ze? En hoe kom je eraan?'
'Ja, dat was van een man die een hele stal heeft, en zijn paarden moeten ingereden worden en dat doen wij dan en we leren ze ook de stalondeugden af.'
'Zoo, das knap. Hoe oud ben je eigenlijk?'
'zestien'
(ze zat in groep acht terwijl ik in de tweede zat, ik ben nu vijftien en zit in de derde, zij kan dus nooit 16 zijn...)
'Wauw, echt knap dat je dat kan, zo die ondeugden afleren. Zou je ook mijn paard af kunnen leren dat ie bokt? Hoe zou jij dat doen?'
'Jaah ik doe dat al tien jaar, dus... maar ik kan niet vertellen heo ik dat doe, dat is geheim.'
'Kun je het dan niet voor mij doen dan?'
'Jah maar we hebben wel een heeele lange wachtlijst. Ik zeg t wel als ik tijd heb'

Uh... Okee... ze hebben nog niets gezegd. Ik vroeg net weer of ze nu al tijd had, en toen zei ze Nee en ging offline.
Ik wacht af...

Marjolein_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 18:46

KarmY_LoVeR schreef:
Een hele tijd geleden kwam ik bij mijn paard, stonden daar twee meisjes met het zadel in hun handen, paard helemaal gepoetst enzo. Kwam de staleigenaar naar mij toe: 'ja, ze zeiden dat ze van jou op m mochten rijden'. Ik kende die meisjes niet eens...
Maargoed, ze mochten er een klein rondje op hobbelen en toen gingen ze weer weg, maar hadden wel mijn msn gekregen omdat ze nog wel een keertje wilden komen poetsen(alhoewel ik ze eigenlijk ietsjes te brutaal vond dat ze zomaar op hem kwamen rijden zonder iets te vragen ofzo, maar ik ben niet zo goed in 'nee' zeggen...)
Laatst waren ze op msn:
'zo, das veel. Waarom wil je dan nog op karmandi rijden? heb je daar wel tijd voor dan?'
'Ja, dat was van een man die een hele stal heeft, en zijn paarden moeten ingereden worden en dat doen wij dan en we leren ze ook de stalondeugden af.'
'zestien'
(ze zat in groep acht terwijl ik in de tweede zat, ik ben nu vijftien en zit in de derde, zij kan dus nooit 16 zijn...)
'Wauw, echt knap dat je dat kan, zo die ondeugden afleren. Zou je ook mijn paard af kunnen leren dat ie bokt? Hoe zou jij dat doen?'
'Jaah ik doe dat al tien jaar, dus... maar ik kan niet vertellen heo ik dat doe, dat is geheim.'
'Jah maar we hebben wel een heeele lange wachtlijst. Ik zeg t wel als ik tijd heb'

Uh... Okee... ze hebben nog niets gezegd. Ik vroeg net weer of ze nu al tijd had, en toen zei ze Nee en ging offline.
Ik wacht af...

Haha lol! Die reactie

Isabella_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 09:42

jah gewoon mee banketstaaf! melig hé...

panache

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 09:47

komt ook is een meisje van 6 naar me toe vraagt : hoe duur is jou paardje geweest
ik : gaat je niks aan
zei: ik wil ook een paardje
ik : leuk
zei: ja een witte

haha omg !! zo'n dom penny meisje is dat !

_Denise_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 13:13

Ik vind die van Karmy_lover echt geweldig! Dat is gewoon 100% penny Die reacties ook.. hahaha

panache

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 13:16

pipolover schreef:
KarmY_LoVeR schreef:
Laatst waren ze op msn:
'zestien'

Ik wacht af...

Haha lol! Die reactie

haha omg geweldig mag ik hun msn !!..

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 16:43

Ik reed zo met de sulky met een shetje er voor... Maar we zaten met ze 3e op de sulky,,, maar Sam had er geen last van... dus wij gingen een tochtje maken... roept een jochie: hee Dierenbeulen...!! dat arme VEULENTJE werkt zich rot!! Ga er van af man
Ik: Uhh,,, Dat is geen veulentje maar een pony,,,
hij: Jaja daarom is hij zo klein
Ik: Ja het is een shetland pony
hij: hij zweet zich rot...
ik: Wil jij even trekken dan
sammy losgekoppelt ( ) hij trekken
Hij: Het is niet zo zwaar nee
ik: ben ik nu nog een dierenbeul...
hij: Jaa want ik ben veel sterker
Omg,,,

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 16:47

hahaha, sammylover wat een verhaal

StOoRzEnDeR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 12:28

bij ons kwam een tijdje een meisje iedere dag vertellen dat ze een paard van 2 meter 10 had was een klein meisje (jaar of 7) dus leek me beetje onwaarscheinlijk, maar miss had haar moeder een paard ofzo dus je weet maar nooit... dus toen ze me vroeg of ik een keer mee wou komen kijken antwoorde ik natuurlijk meteen ja....
.....haar nichtje bleek een ponny te hebben van 1 meter 20.......nouja bijna het zelfde

dancertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 12:33

vandaag kreeg ik ene leuke help wel eens beginners met opstappen enzo dus nu ging zo'n meisje poetsen toen zij klaar was was ik ook net klaar met werken op de manege vroeg ze aan mij heb je een eigen paard ik zo ja 2 ooo mag ik die poetsen ? ik zo dat is al gedaan zij zo oo dan wil ik graag rijden ikzo maar die zijn veelste groot voor jou zij zo oja ik heb zelf een shire hoor ik zo oja en hoe groot is die dan 1.45 zij ze ik zo is dat dan nog ene veulen nee die is al 20 vandaar dat ik nu hier ben komen rijden want hij is te oud ik lag echt wel dubbel

Eowyn3003

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 15:19

StOoRzEnDeR schreef:
bij ons kwam een tijdje een meisje iedere dag vertellen dat ze een paard van 2 meter 10 had was een klein meisje (jaar of 7) dus leek me beetje onwaarscheinlijk, maar miss had haar moeder een paard ofzo dus je weet maar nooit... dus toen ze me vroeg of ik een keer mee wou komen kijken antwoorde ik natuurlijk meteen ja....
.....haar nichtje bleek een ponny te hebben van 1 meter 20.......nouja bijna het zelfde

Die is keischattig

floor__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 16:21

Haha wat een leuke verhalen hier zeg!

Sindbad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 16:44

zitten echt hele goede tussen
Ik houd van penny verhalen

meisjes die zeggen dat ze een hele renstal hebben in italië,
zeggen dat ze nichtjes zijn van de manege eigenaar, maar we zien ze daar nooit.
of dat ze de meest wilde hengsten hebben getemd, zei ik;
ik heb ook een hengst thuis, heel goed afgericht en loopt als een hondje achter je aan. Oh ja?
Ja, los over het terrein. Dan staan ze verbaasd te kijken.
alleen dan zeg ik er niet bij dat zijn schoft hoogte maar 70 a 80 cm is

Sindbad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 17:03

Helemaal vergeten, de beste die ik heb gehoord,
'Ik heb anky van Grunsen getraind, alleen heeft ze me ontslagen omdat ik te goed voor haar was'

Isabella_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 17:04

hiih geinig sindbad!

xLaus_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 17:13

omg, wat zitten er goede tussen zeg
ik weet er zo ff geen, zal is ff in de gaten houden

Sisco4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 17:26

Wij hebben ook zo'n penny op de manege, als je iets doet heeft ze altijd wel commentaar(wat dus echt nergens op slaat). Maargoed, ik een vriendin van me moesten even de pony waarop ze moest rijden opzadelen. Komt dat kind eraan: weten jullie eigelijk wel hoe jullie op moeten zadelen? Tja,. wij zitten er al 5 jaar op dus als je het dan nog niet kan. Komt mevrouw met al haar opmerkingen en dat alleen nog maar bij het borstelen. Dus Wij in zo'n strondmelige bui het zadel half op de komt gelegd, andersom. De staartriem vast aan de manen gemaakt met een elastiekje, en ja die singel zat in de weg dus die deden we dan maar als een ketting.Zij stond echt toe te kijken van; hier klopt iets niet maar wat dat weet ik niet. Maarhoed, komt ze weer: dat is niet goed, het moet ( blabla) dus wij zo van nou eehm. graag gedaan en als jij het hoofdstel ff omdoet dan kun je erop. Nou zij met dat hoofdstel al vast de stal in . Riepen wij de instructeur, dat hij maar even moest komen kijken of het daar wel goed ging, want wij moesten naar huis. Komt hij zo aan. Staat ze met dat hoofdstel ( ook al in een rare houding) dus hij zo van nou ik regel de rest wel en je mag volgende week een uur eerder komen dan leg ik het je wel uit. Nou je had haar hoofd moeten zien man. En wij stonden buiten half in onze broek te plassen van het laggen.

xLaus_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 17:29

OMG, hoe melig kan je zijn

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 17:35

Ik heb ook een grappig verhaal..
Van de zomer was ik op de manege (een paard verz)
En naast mijn ex verz paard stond een wit ponytjuh (replay)
ik kende hem toen nog niet enz. was er z'n meisje met rood haar van ong 12 jaar.. ja dat is mijn pony Hij is heel erg fel bokt heel veel enzo en hij is heel moeilijk. Hij is ook nog maar 4 jaar. Dus ik zo van oh leuk hoor mooie pony. (tja dacht ga me er niet mee bemoeien). Daarna was de pony weer weg van stal. Ik zo van het zal wel.
daarna ging ik naar de stal eigenaar vragen of hij een pony te koop wist staan voor mij want ik mocht eindelijk een eigenpony.
Hij zei van ja ik weet er wel 1 replay staat te koop.. Dat is een leuke pony voor je een beetje pittig maar kan heel goed lopen hij is 10 jaar en wel een goed maatje voor je. Dus ik zo van oh is goed hij zo van kom maar mee dan gaan we kijken ( ja daar had ik wel zin in dan kon ik dat meisje weer zien) komen we daar geen meisje met rood haar te zien.
Alleen het Echte lieve baasje van replay. Dus ik ging een proef rondje op hem maken maar ik wou in een bak rijden dus ik ree naar de manege. Komt ik daar dat meisje met het rode haar tegen. zeg ik tegen haar. Nou je pony is verkocht hoor. Zegt ze dat is mijn pony niet die lijkt er niet eens op haha ja hoor.. Ik had me replay wel onthouden. :p Ach ja daarna liep ze snel weg en nu is die witte 4 jarige moeilijke pony al een half jaar van mij..

xLaus_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 17:42

leuk , en wat een maf meisje zeg

Isabella_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 18:58

zullen er ook penny- jongens zijn?

_Jennifer_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 19:07

kimlovemaggy schreef:
zullen er ook penny- jongens zijn?

Jaa

loopt er zo'n jongetje (8 jaar ofzo) langs toen ik met Chesney wandelde;

hij: "woow! mooi paard heb je "
ik zeg zo: "Ja dankje, mooi issie hè?!"
hij: "Ja! hij past niet bij jou "
ik: "hoezo niet dan " (ik had iets gedacht van: t paard is mooi en jij niet )
hij: "het is een mannenpaard! *kijkt ie zo onder de buik* ... ach laat maar hij past wel bij je, want het is niet zo'n groot mannetje " (hij bedoelde hiermee wat onder de buik hoort te hangen)
ik "*lacht* daar hangt niets hoor, het is een merrie"
hij: " Echt niet het is gewoon een hengst met kleine mannetjes "
ik: " haha, oke, ook goed, het is misschien dan wel een hengst met kleine mannetjes, maar hij kan echt héél wild zijn"
hij: "Cool !! Ga er eens opzitten dan"
ik: "maar bij mij doet 'ie niet wild hoor "
hij: "o jammer, dan ga ik maar!"