KarmY_LoVeR schreef:Ik heb ook nog wel een leuk verhaaltje...
Een hele tijd geleden kwam ik bij mijn paard, stonden daar twee meisjes met het zadel in hun handen, paard helemaal gepoetst enzo. Kwam de staleigenaar naar mij toe: 'ja, ze zeiden dat ze van jou op m mochten rijden'. Ik kende die meisjes niet eens...
Maargoed, ze mochten er een klein rondje op hobbelen en toen gingen ze weer weg, maar hadden wel mijn msn gekregen omdat ze nog wel een keertje wilden komen poetsen(alhoewel ik ze eigenlijk ietsjes te brutaal vond dat ze zomaar op hem kwamen rijden zonder iets te vragen ofzo, maar ik ben niet zo goed in 'nee' zeggen...)
Laatst waren ze op msn:
'Mag ik weer een keer op karmandi rijden?'
'Uh... je had toch een nieuw verzorgpaard?'
'Nee, die heb ik nu niet meer... Ik heb nu twintig eigen paarden.'
'zo, das veel. Waarom wil je dan nog op karmandi rijden? heb je daar wel tijd voor dan?'
'Ja hoor, want ik rijd er maar vier.'
'En wat doe je dan met ze? En hoe kom je eraan?'
'Ja, dat was van een man die een hele stal heeft, en zijn paarden moeten ingereden worden en dat doen wij dan en we leren ze ook de stalondeugden af.'
'Zoo, das knap. Hoe oud ben je eigenlijk?'
'zestien'
(ze zat in groep acht terwijl ik in de tweede zat, ik ben nu vijftien en zit in de derde, zij kan dus nooit 16 zijn...)
'Wauw, echt knap dat je dat kan, zo die ondeugden afleren. Zou je ook mijn paard af kunnen leren dat ie bokt? Hoe zou jij dat doen?'
'Jaah ik doe dat al tien jaar, dus... maar ik kan niet vertellen heo ik dat doe, dat is geheim.'
'Kun je het dan niet voor mij doen dan?'
'Jah maar we hebben wel een heeele lange wachtlijst. Ik zeg t wel als ik tijd heb'
Uh... Okee... ze hebben nog niets gezegd. Ik vroeg net weer of ze nu al tijd had, en toen zei ze Nee en ging offline.
Ik wacht af...
Haha lol! Die reactie