Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

nujaro schreef:absoluut ik ben zelf ook een groot voorstander van de join-up en heb het zelf ook met mijn pony gedaanalleen ik wil wel dat mensen niet denken van ooh ff mijn pony wegjagen en dan ff kijken zo simpel is het niet en ik wil niet dat er pony's door de join-up worden verpest
snap je ik wil niet zeggen dat het een verkeerd iets is ofzo maar ik wil iedereen er wel duidelijk bij zeggen dat join-up ook verkeerd kan gaan
![]()
ChantiieY schreef:Carita schreef:heej bokkers,,
ik heb met Carita ook de join up geprobeert en het ging super !! ik had natuurlijk eerst van te voren informatie opgezocht
ik had even een vraagjeik heb geprobeert bij Carita T-touch maar het lukt niet misschien dat ik het fout doe kan iemand me misschien het nog beter uitleggen ??
ik ben trouwens nu met boek 8 bezigecht mooi
groetjes michelle
Wanneer had je de join-up geprobeerd, gewoon zomaar of deed ze iets 'vervelends'...?
En over de T-touch, sommige paarden reageren er niet eens op, volgens mij. En ik weet niet hoelang je het geprobeerd heb, maar misschien dat het even duurt voor ze er op gaat reageren...
ze schrikt daarom heel snel en valt me vaak aan bijv. als ik haar in de wei wil halen dan drijgt ze met haar achterbenen duss.. vandaar.
De join-up is overigens niet om een betere band met je paard te krijgen. Alles wat je ermee krijgt is dat je paard onderdanig wordt en naar je luistert, omdat hij anders "uit de kudde" wordt gezet.

.
PB me dan 
Silver12 schreef:Ik vind die boeken zo gaaf ben Amy Ty Louise enzo.. en dat boek waar pegasus in dood gaat

,, bij sommige zat ik zelfs te huilen hahah
... vond deel 10 ook een behoorlijk zielig stuk inzitten

.. Ik mis alleen het laaste boek nog,, vind ik wel heel jammer..