Heartland Boekenserie

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

So0p_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 19:15

IK WIL 10 OOK

Orola

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 19:37

Ik zou idd de Join-up niet zelf uitproberen. T-touch werkt wel bij mijn pony Nicky, dan gaat hij zijn hoofd schuin houden en flehmen (zijn bovenlip optrekken), zo lief om te zien!

Chann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 20:00

nujaro schreef:
absoluut ik ben zelf ook een groot voorstander van de join-up en heb het zelf ook met mijn pony gedaan alleen ik wil wel dat mensen niet denken van ooh ff mijn pony wegjagen en dan ff kijken zo simpel is het niet en ik wil niet dat er pony's door de join-up worden verpest snap je ik wil niet zeggen dat het een verkeerd iets is ofzo maar ik wil iedereen er wel duidelijk bij zeggen dat join-up ook verkeerd kan gaan

De Join-up is goed, als je er een aanleiding voor hebt. Doe je het zonder aanleiding, gewoon als je paard niks fout doet, dan is het helemaal níét leuk voor je paard, dan mishandel je 'm geestelijk. Want je jaagt 'm wel degelijk weg van de "kudde" en leidster, jij zelf dus. Hoe je 't wegjagen ook wilt noemen, het is en blijft het 'uit de kudde zetten en in gevaar brengen' voor een paard.

Michelle_S

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 20:09

ChantiieY schreef:
Carita schreef:
heej bokkers,,

ik heb met Carita ook de join up geprobeert en het ging super !! ik had natuurlijk eerst van te voren informatie opgezocht

ik had even een vraagje ik heb geprobeert bij Carita T-touch maar het lukt niet misschien dat ik het fout doe kan iemand me misschien het nog beter uitleggen ??

ik ben trouwens nu met boek 8 bezig echt mooi

groetjes michelle

Wanneer had je de join-up geprobeerd, gewoon zomaar of deed ze iets 'vervelends'...?

En over de T-touch, sommige paarden reageren er niet eens op, volgens mij. En ik weet niet hoelang je het geprobeerd heb, maar misschien dat het even duurt voor ze er op gaat reageren...

heej

ik heb join-up gedaan om een betere band te krijgen met mijn paard, er is vroeger iets mis gegaan bij een van haar andere eigenaren ze schrikt daarom heel snel en valt me vaak aan bijv. als ik haar in de wei wil halen dan drijgt ze met haar achterbenen duss.. vandaar.

T-touch heb ik eigenlijk wel lang gedaan maarja dat wou niet echt dus.. hihi

groetjes michelle

Chann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 16:26

@Carita: Oké. De join-up is overigens niet om een betere band met je paard te krijgen. Alles wat je ermee krijgt is dat je paard onderdanig wordt en naar je luistert, omdat hij anders "uit de kudde" wordt gezet.
Maar als ze naar je trapt ofzo, dan is de join-up heel terecht want dat mag ze niet doen.

En waarschijnlijk reageert ze dan gewoon niet op de T-touch, niet alle paarden reageren erop.

Djuukiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 20:48

Ik heb ook een hoop boeken van heartland, maar ben al een tijdje gestopt met die boeken. Vond Alleen Verder toch echt über mooi

Atani

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 11:13

Als je naar de site www.kluitman.nl gaat en dan naar de zoekmachine, typ je de titel heartland in en je ziet welke boeken er allemaal zijn. De nieuwe (nr.11) staat er ook bij, maar die is nog niet verkrijgbaar.

Spannnnning.......

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 15:44

krijg er echt zin in

tijger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 19:02

heey allemaal,

ik hoop echt dat de nieuwe snel uit is ik loop nu al regelmatig naar de boekenwinkel .

even iets anders ik las hier dat veel mensen een join-up met hun paard aan het probren zijn naar aanleiding van de boeken.
doe echt NOOIT een join-up als je het nog niet eerder gedaan heb doe het dan met iemand die weet waar hij het over heeft en ook ervaring erin heeft. Je kan je paard zo erg verpesten als je niet weet wat je doet.

groetjes tijger

OemmiejO

Re: Heartland Boekenserie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 23:30

Heey,
ik heb Heartland *kiezen* te koop omdat ik em dubbel heb. Zo goed als nieuw, zelfs nog niet in gelezen.
Mss hier interesse? PB me dan

Ik vind die boeken ook geweldig. Heb ze allemaal gelezen.

WinSel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 23:35

Silver12 schreef:
Ik vind die boeken zo gaaf ben Amy Ty Louise enzo.. en dat boek waar pegasus in dood gaat

ja zo erg he
ik kreeg gewoon tranen in me ogen
ik heb alle boeken
en ik lees ze zn 100 keer over ofso haha
ik ken ze zo wat allemaal uit me hoofd
ik leef me er hele maal in mee:D
super mooie serie

sjimmeltjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 12:39

ik vin die boeken zo cool! ik heb ze allemaal bij mij inde kast staan ! ik vin vol vertrouwen heel mooi,nieuwe kans, overwinnnen, en de uitdaging vin ik heel mooi! ik vin ze allemaalmooi. hoe heet het nieuwe boek?

Atani

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 13:23

Het nieuwe boek heet Hindernissen, maar dat is nog niet uit. Het komt rond 15 maart in de winkels te liggen.

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 13:34

was het maar vast zover

Kimbeerly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 13:39

ik ben ook helemaal weg van die boeken. heb ze allemaal tot nu toe die in het nederlands zijn vertaald. en als ik ze lees lees ik ze ook in een dag uit want stoppen gata dan echt niet.

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 12:23

ik ook heb alle boeken ervan en ik vind ze geweldig.
heb ze toen gekocht en meteen helemaal uitgelezen
dat nieuwe boek wil ik ook zekr hebben !
weten jullie heel toevallig hoeveel boeken er nog van uitkomen ?
haha k hoop op noh veel meer

arans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 15:26

mik ga een boeken bon voor mijn verjaardag vragen en dan ga ik hem kopen!!

Lientjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 16:34

Ik vind de boeken ook echt super!!! ik heb er al zin in als het nieuwe boek uit komt

palmiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 17:13

Ik heb ze ook gelezen geweldige boeke ,, bij sommige zat ik zelfs te huilen hahah

xxx karin

Rafaela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 19:31

pff zeg heb ik net deel 10 gekocht en uitgelezen komt er alweer een nieuwe aan, das niet zo leuk |:| miss moet ik alle nog maar eens opnieuw gana lezen ... vond deel 10 ook een behoorlijk zielig stuk inzitten

april_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 19:36

Heeej!!
Dat zijn echt zooo'n mooie boeken, ik heb bij het 1e boek wel moeten huilen toen de moeder overleed .. Ik mis alleen het laaste boek nog,, vind ik wel heel jammer..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 19:54

jaaaaaaaaaaaaaaah deel 11 is er
heb hem net besteld bij bruna, en volgende week kan ik hem waarschijnlijk halen

CindySarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 21:04

'k bn helemaal gek van die boeken
Ik heb ze ook allemaal
Ik zit nu al helemaal te wachten op nr. 11

Orola

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 13:21

Heb "Nieuwe kans" uit, heb nu "Tweestrijd" want we gingen met de klas naar de bieb, alleen ze hadden "Kiezen" niet...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 20:12

ik heb deel 11!!!!!!!! hindernissen ik ben hem nu aan het lezen en hij is heel gaaf