Suikermeisje, haha ja dat klopt. Grappig!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en wat leuk, nog meer volgers!
we wonen op een doodlopende weg en ik zie het verschil tussen het gras en de weg. Met Happy had ik dit nog nooit eerder gedaan, met mijn andere paard liep ik al eerder regelmatig naar het einde om te grazen. Maar omdat Haps op die stal ook met wandelen gek heeft gedaan (toen ze net weer thuis was en ik ging wandelen, toen ik nog zicht had, ging het ook goed. Maar je weet maar nooit) en omdat ze al meer dan een jaar niet buiten het terrein was geweest door de hoefbeenbreuk, durfde ik het eerder nog niet aan met dit zicht. Maar ze was heel erg braaf. Ze vond het wel een beetje gek dat ik van de ene naar de andere kant van de weg slingerde, toch bleef ze rustig en netjes naast me.
wel zei de zadelmaker dat, wanneer Happy ook maar een beetje spieren gaat kweken, ze uit het zadel zal groeien. Dus we zijn stilletjes al een beetje aan het rondkijken voor iets anders. Toen heb ik een paar rondjes gestapt om te kijken of hij helemaal goed was opgevuld, meer niet.
we komen er wel een keertje, ooit. En anders hebben we nu in ieder geval plezier. Ik vind het zo leuk om met haar te werken en voel me ook een stuk zekerder dan ik van tevoren gedacht had op haar rug.Joysieee schreef:Sollair310, dankjewel!we komen er wel een keertje, ooit. En anders hebben we nu in ieder geval plezier. Ik vind het zo leuk om met haar te werken en voel me ook een stuk zekerder dan ik van tevoren gedacht had op haar rug.
Gizeppie, oei. Heb jij ook een topic? Wat is er met jou paardje gebeurd? Leuk dat je volgt!