Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
faunty schreef:waarom vinden jullie Raleighlink14 niet goed ? ik vind haar juist goed omdat ze zegt wat ze vind en durft te zeggen wat andere niet durven !
idc_liz schreef:faunty schreef:waarom vinden jullie Raleighlink14 niet goed ? ik vind haar juist goed omdat ze zegt wat ze vind en durft te zeggen wat andere niet durven !
Ze "rant" teveel. Ze plaats veel misinformatie en ze kan geen critic hebben.
En noemt zichzelf een "trainer" terwijl ze dat niet is...
Not my piece of cake...
idc_liz schreef:faunty schreef:waarom vinden jullie Raleighlink14 niet goed ? ik vind haar juist goed omdat ze zegt wat ze vind en durft te zeggen wat andere niet durven !
Ze "rant" teveel. Ze plaats veel misinformatie en ze kan geen critic hebben.
En noemt zichzelf een "trainer" terwijl ze dat niet is...
Not my piece of cake...
Anoniem schreef:Paardrijden met Plezier die hier al eerder genoemd is vind ik echt drie keer niks. Het meisje doet leuk haar best, daar niet van, maar het klopt gewoon allemaal niet. Ze geeft tips over haar houding terwijl dat bij haar zelf niet in orde is en bij het filmpje over nageeflijkheid adviseert ze om te 'spelen met de teugels'. Dat is echt not done en ze heeft meteen haar geloofwaardigheid bij mij verloren.
Paardenpraattv is op zich informatief voor de wat jongere ruiters (al kijk ik ook graag de filmpjes over het RABO Talententeam etc), maar het is vooral professioneel en overzichtelijk. De filmpjes van Esra kijk ik niet graag want ik vind haar een ontzettend irritant persoon dus ik kijk het meest die van Britt.
Felinehoi kijk ik zelf ook heel graag, niet per se om het informatieve maar meer om de vlogs ed. Hoewel je ook wat op steekt van de vlogs, het is alleen niet kant en klaar voorgeschoteld om het maar zo te zeggen.
Bit maakt ook leuke en informatieve filmpjes.
YoutuberPMP schreef:Pfff ik zie heel wat over mij voorbij komen in deze discussie.
Van heel negatief tot positief!
Nou in ieder geval wordt er over mijn Youtube kanaal gepraat en dat betekent toch dat je bekend bent.
Iedereen mag zijn mening hebben hoor, ik vind het prima. Ik kan het niet iedereen naar de zin maken.
Mijn kanaal heet Paardrijden met Plezier en vooral dat laatste woord is belangrijk voor mij "Plezier"
Nou voor degene die mijn kanaal leuk vinden, ik blijf zeker doorgaan. Voor de andere, ja sorry kan niet iedereen blij maken.![]()
Groetjes Destiny!!!
Anoniem schreef:YoutuberPMP schreef:Pfff ik zie heel wat over mij voorbij komen in deze discussie.
Nou in ieder geval wordt er over mijn Youtube kanaal gepraat en dat betekent toch dat je bekend bent.
Iedereen mag zijn mening hebben hoor, ik vind het prima. Ik kan het niet iedereen naar de zin maken.
Mijn kanaal heet Paardrijden met Plezier en vooral dat laatste woord is belangrijk voor mij "Plezier"
Nou voor degene die mijn kanaal leuk vinden, ik blijf zeker doorgaan. Voor de andere, ja sorry kan niet iedereen blij maken.![]()
Groetjes Destiny!!!
Als het plezier-gedeelte zo belangrijk is, mag ik dan vragen waarom je mensen adviseert om te zagen zodat het paard naar beneden komt? Lijkt me voor niemand plezierig, is het wel? Ik bedoel het niet banketstaaf maar vind het wel een beetje tegenstrijdig.
Anoniem schreef:YoutuberPMP schreef:Pfff ik zie heel wat over mij voorbij komen in deze discussie.
Groetjes Destiny!!!
Als het plezier-gedeelte zo belangrijk is, mag ik dan vragen waarom je mensen adviseert om te zagen zodat het paard naar beneden komt? Lijkt me voor niemand plezierig, is het wel? Ik bedoel het niet banketstaaf maar vind het wel een beetje tegenstrijdig.