Youtube kanalen om wat van optesteken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Obelix95

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 14:54

Heb niet alles doorgelezen, maar Jill Huijbregts is ook erg leuk en interessant om te volgen.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 23:29

CaroBaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 23:52

felinehoi,snuitable,wallace eventing,eddiesgun91,switching reins,a horse called pigeon zijn channels waar ik zeer positief over ben!

er zijn natuurlijk ook channels waar ik minder positief over ben..
(
Spoiler:
Raleighlink14,paardrijdenmetplezier,think like a horse,ilse visser

maar laten we het positief houden!
super leuk topic dit :) :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 11:14

Ja dat zag ik :P Maar ja ze werd genoemd in de reactie boven haar. Nevermind.

Spoiler:
Zelfpromotie faal

En wat is er mis met Think like a Horse? Die man is geniaal.

CaroBaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 11:19

XxFyrstaxX schreef:
Ja dat zag ik :P Maar ja ze werd genoemd in de reactie boven haar. Nevermind.

Spoiler:
Zelfpromotie faal

En wat is er mis met Think like a Horse? Die man is geniaal.

Nou,het feit dat hij Bitten vergelijkt met de holocaust...
Voor de rest is die okey.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 13:32

Tja, ik ben ook niet tegen bitten. Maar hij weet echt veel over paarden en hun gedrag. Daar kun je een heleboel van opsteken.

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 13:44

waarom vinden jullie Raleighlink14 niet goed ? ik vind haar juist goed omdat ze zegt wat ze vind en durft te zeggen wat andere niet durven !

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 13:45

Het heeft een reden dat dat sport dingen niet gezegd worden.
Overigens mag ik haar persoonlijkheid niet.

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 13:48

Ben de laatste tijd nogal gecharmeerd van de aanpak van Clinton Anderson, dit alleen voor op de grond training en no-nonsense aanpak. Maar zeker het een en ander van opgestoken.
'
ArttoRide is ook wel interessant, maar niet als je "wat verder bent", dan blijft het allemaal daar een beetje "hangen" in hetzelfde, zeg maar.

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 13:51

faunty schreef:
waarom vinden jullie Raleighlink14 niet goed ? ik vind haar juist goed omdat ze zegt wat ze vind en durft te zeggen wat andere niet durven !

Ben het met haar niet eens over sommige dingen, maar vooral haar attitude. Alsof ze heel wat is en erg arrogant.

CaroBaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 15:59

faunty schreef:

Ze "rant" teveel. Ze plaats veel misinformatie en ze kan geen critic hebben.
En noemt zichzelf een "trainer" terwijl ze dat niet is...
Not my piece of cake...

Kidrauhl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 23:08

idc_liz schreef:
faunty schreef:

Not my piece of cake...

Vind haar een beetje arrogant overkomen. En ben het ook niet eens met haar over bepaalde dingen. Maar of ze een trainer is...? Geen idee. Kan daar nier op oordelen omdat ze niet filmt bij haar 'trainingen'.

CaroBaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 23:34

idc_liz schreef:
faunty schreef:

Not my piece of cake...

Vind haar een beetje arrogant overkomen. En ben het ook niet eens met haar over bepaalde dingen. Maar of ze een trainer is...? Geen idee. Kan daar nier op oordelen omdat ze niet filmt bij haar 'trainingen'.[/quote]
precies..
ze zei in een van haar "rants" dat ze niet profesioneel vind om training tefilmen..ze heeft ooit 1 video gemaakt er over met het paard "rider" het zag er niet bepaalt goed uit..
Spoiler:
https://www.youtube.com/watch?v=rjxxiWoOfuM

ik vind haar onzetten arrogant..ze heeft nu ook al 2 rant's video achter elkaar gepost...ik ben daar echt niet van en daar kom ik ook niet voor op youtube..zodra zij "gecorrigeerd" word door iemand maakt ze er wel weer een rant video over..
Spoiler:
ik wil haar niet zwart maken maarja..ik vind de dingen wat zij zegt en hoe ze het aanpakt niet kunnen..vooral als ze er deheletijd video's over moet maken om tebewijzen dat ze gelijk heeft

Fluttershy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 09:32

Hoi hoi, :wave:
Mijn twee stalgenootjes hebben ook een youtube-kanaal! Het heet horsetube, ze doen altijd heel erg hun best om leuke filmpjes te maken en ze verdienen zeker meer volgers. :j

LCT

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 10:03

Serie kampioen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 10:16

Paardrijden met Plezier die hier al eerder genoemd is vind ik echt drie keer niks. Het meisje doet leuk haar best, daar niet van, maar het klopt gewoon allemaal niet. Ze geeft tips over haar houding terwijl dat bij haar zelf niet in orde is en bij het filmpje over nageeflijkheid adviseert ze om te 'spelen met de teugels'. Dat is echt not done en ze heeft meteen haar geloofwaardigheid bij mij verloren.

Paardenpraattv is op zich informatief voor de wat jongere ruiters (al kijk ik ook graag de filmpjes over het RABO Talententeam etc), maar het is vooral professioneel en overzichtelijk. De filmpjes van Esra kijk ik niet graag want ik vind haar een ontzettend irritant persoon dus ik kijk het meest die van Britt.

Felinehoi kijk ik zelf ook heel graag, niet per se om het informatieve maar meer om de vlogs ed. Hoewel je ook wat op steekt van de vlogs, het is alleen niet kant en klaar voorgeschoteld om het maar zo te zeggen.

Bit maakt ook leuke en informatieve filmpjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 11:15

Anoniem schreef:
Paardrijden met Plezier die hier al eerder genoemd is vind ik echt drie keer niks. Het meisje doet leuk haar best, daar niet van, maar het klopt gewoon allemaal niet. Ze geeft tips over haar houding terwijl dat bij haar zelf niet in orde is en bij het filmpje over nageeflijkheid adviseert ze om te 'spelen met de teugels'. Dat is echt not done en ze heeft meteen haar geloofwaardigheid bij mij verloren.

Paardenpraattv is op zich informatief voor de wat jongere ruiters (al kijk ik ook graag de filmpjes over het RABO Talententeam etc), maar het is vooral professioneel en overzichtelijk. De filmpjes van Esra kijk ik niet graag want ik vind haar een ontzettend irritant persoon dus ik kijk het meest die van Britt.

Felinehoi kijk ik zelf ook heel graag, niet per se om het informatieve maar meer om de vlogs ed. Hoewel je ook wat op steekt van de vlogs, het is alleen niet kant en klaar voorgeschoteld om het maar zo te zeggen.

Bit maakt ook leuke en informatieve filmpjes.

_/-\o_

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 13:42

ik vind esra ook irritand, ,ze heeft een video waarin ze zegt 'ik doe altijd heel aardig, maar nu even niet. mensen die zonder cap rijden die zijne cht gewoon gek, gestoord, die hebben gewoon een ziekte in hun hoofd want dit is echt zo dom'
nou dat vond ik echt te ver gaan, je kan ook zeggen 'het is echt gevaarlijk om zonder cap te rijden dus echt doen!'

ik vind britt in tegenstelling echt super grappig en positief, esra's stem vind ik ook behoorlijk irritand haha...

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 13:54

Ik moet zeggen dat ik britt's stem ook niet echt fijn vind om naar te luisteren :=

CaroBaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 14:42

Ik heb liever esra ik vind Brit juist irritant :=

sardientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 16:28

Nathalie18x schreef:
Ik moet zeggen dat ik britt's stem ook niet echt fijn vind om naar te luisteren :=

hahaha, ja ze praat indd heel erg plat, maar ze heeft wel een sterke persoonlijkheid en dat vind ik ook wel weer leuk. esra vind ik ook leuk... *\o/*

YoutuberPMP

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 16:33

Pfff ik zie heel wat over mij voorbij komen in deze discussie.

Van heel negatief tot positief!

Nou in ieder geval wordt er over mijn Youtube kanaal gepraat en dat betekent toch dat je bekend bent.

Iedereen mag zijn mening hebben hoor, ik vind het prima. Ik kan het niet iedereen naar de zin maken.

Mijn kanaal heet Paardrijden met Plezier en vooral dat laatste woord is belangrijk voor mij "Plezier"

Nou voor degene die mijn kanaal leuk vinden, ik blijf zeker doorgaan. Voor de andere, ja sorry kan niet iedereen blij maken. :o

Groetjes Destiny!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 16:37

YoutuberPMP schreef:

Nou in ieder geval wordt er over mijn Youtube kanaal gepraat en dat betekent toch dat je bekend bent.

Iedereen mag zijn mening hebben hoor, ik vind het prima. Ik kan het niet iedereen naar de zin maken.

Mijn kanaal heet Paardrijden met Plezier en vooral dat laatste woord is belangrijk voor mij "Plezier"

Nou voor degene die mijn kanaal leuk vinden, ik blijf zeker doorgaan. Voor de andere, ja sorry kan niet iedereen blij maken. :o

Groetjes Destiny!!!

Als het plezier-gedeelte zo belangrijk is, mag ik dan vragen waarom je mensen adviseert om te zagen zodat het paard naar beneden komt? Lijkt me voor niemand plezierig, is het wel? Ik bedoel het niet banketstaaf maar vind het wel een beetje tegenstrijdig.

CaroBaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 16:43

Anoniem schreef:
YoutuberPMP schreef:

Groetjes Destiny!!!

Als het plezier-gedeelte zo belangrijk is, mag ik dan vragen waarom je mensen adviseert om te zagen zodat het paard naar beneden komt? Lijkt me voor niemand plezierig, is het wel? Ik bedoel het niet banketstaaf maar vind het wel een beetje tegenstrijdig.

_/-\o_

anna_gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 16:46

Anoniem schreef:
YoutuberPMP schreef:

Groetjes Destiny!!!

Ben het helemaal eens met je.
Mensen verkeerde informatie/instructie geven leid alleen maar tot problemen. Beginnende ruiters weten niet beter en doen het na :(