Ook voor stappen is dit te lang, te lang is te lang. Zoals je zo op de foto ziet loopt ze nog net niet mee, dat ze niet te dik is is duidelijk, maar zeker te lang.
past voor zover ik het vanaf schuin voor kan zien gewoon prima...
maakt het uit als de foto niet echt helemaal scherp is?
Mioux
Geplaatst: 25-11-14 16:49
past prima sharon !
Rennie89
Geplaatst: 25-11-14 16:50
Valkjelover schreef:
Ik denk dat de foto wat vertekend doordat hij zonder zadel is genomen. Is altijd wat moeilijker te beoordelen dan. Past nog wel zover je het kan beoordelen.
Vind dat persoonlijk een slecht excuus. Een zadel is alleen maar extra gewich en haalt je omhoog. Zadel is geen onderdeel van een paard toch?
Als ik op mijn bijrijdpaard zit zonder zadel kom ik nog lang niet onder buik vandaan
Pas ik nog op deze pony? Ik kreeg vorige week commentaar van 3 personen dat ik te lang zou zijn... Ik ben 1.76/1.77 en zo'n 62 kilo, dus te zwaar ben ik sowieso niet De pony is zo'n 1.54.
Ook voor stappen is dit te lang, te lang is te lang. Zoals je zo op de foto ziet loopt ze nog net niet mee, dat ze niet te dik is is duidelijk, maar zeker te lang.
ieders eigen mening
Laatst bijgewerkt door XstormX op 25-11-14 18:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Veel mensen denken (heb ik het idee) dat als je met een zadel rijdt, het beter past. Ik heb eerder al een keer een foto geplaats met zadel, waar iedereen zei dat het niet/net wel paste. Tijdje later eentje met barebackpad, dat het met zadel makkelijk zou passen... Mijn mening is dus dat als je al te lang lijkt zonder zadel, je heel veel te groot bent...
Nienke en Sharon passen beide nog! Diegene met de Shet is veels te groot.