Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
poedeltjes schreef:ik kan niet meer huppelen maar dan ren ik als een pony
Knudd schreef:Wij hadden op de basisschool vroeger speciale tuigjes, die over je hoofd ging en om je nek en buik zatenEn we hadden een aantal van deze tuigjes en het was altijd vechten om de mooiste. We liepen dan dressuurproeven, of we hadden 'les' van een meisje die dan een jaar ouder was, of we bouwden een parcours.
Prachtige tijden.
Knudd schreef:Wij hadden op de basisschool vroeger speciale tuigjes, die over je hoofd ging en om je nek en buik zatenEn we hadden een aantal van deze tuigjes en het was altijd vechten om de mooiste. We liepen dan dressuurproeven, of we hadden 'les' van een meisje die dan een jaar ouder was, of we bouwden een parcours.
Prachtige tijden.
miranda1967 schreef:ohh wat herkenbaar allemaal !
ik at ook gras als ik paard speelde...dat er ook honden plasten daar dacht ik niet aan![]()
![]()
ik ben nu 46 ..als ik fiets en ik ga over de drempels van die hele diepe,dan moet ik me echt beheersen om niet in verlichte zit te gaan ALTIJD denk ik dan aan die tijd dat mijn fiets een paard was ..ook het springtouw in mijn mond en over de hindernissen gaan deden wij.
Het valt me op dat meisjes van nu dat niet doen of ik zie het niet ,terwijl ik toch overblijfmoeder ben..zouden wij alleen nou zo gek geweest zijn ?
spiritajax schreef:Haah, een paar jaar geleden was ik echt een beetje n pennytje![]()
Ik vond alles zielig, wilde een paarden opvang centrum beginnen,
Las de hele dag heartland boekjes en m'n fiets was m'n paardje.
Ook op iedereen z'n rug over het schoolplein.![]()
Nu is het (gelukkig) weer over, maar ik ben nog wel steeds geinteresseerd in NH
(al word het misschien wel een ruin.. of een merrie... ach ja xD) Lizzyy schreef:Niekj_Jente schreef:Vroeger altijd in verlichte zit op de fiets over de drempels..
Nu is de fiets veranderd in motor..
Hier op een afgelegen weg met bobbels en drempels volgas en natuurlijk ook in verlichte zit he..
dat doe ik nog steeds![]()
![]()
Toen liepen alle fjorden over het terrein..
)
echt leuk om daar nu in te lezen.
)