inrijd tips

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 10:13

Giolli schreef:
Nee, het valt me nu pas op dat dit topic al vrij oud is. Haha...
Ben het wel met je eens, goed vallen helpt meestal wel om je uit een droom te helpen.
Echter om de meiden nou een gebroken nek te wensen... :+

K wens ze niet per definitie een gebroken nek, gebroken rug of gecompliceerde armbreuk doet het meestal ook wel.. :+ Als ze maar wat voorzichtiger en minder heldhaftiger worden.. Door vallen wordt je wijzer, dus flink vallen, dan komt er hopelijk meer wijsheid :')

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 10:17

chelle_dora schreef:
Giolli schreef:
Nee, het valt me nu pas op dat dit topic al vrij oud is. Haha...
Ben het wel met je eens, goed vallen helpt meestal wel om je uit een droom te helpen.
Echter om de meiden nou een gebroken nek te wensen... :+

K wens ze niet per definitie een gebroken nek, gebroken rug of gecompliceerde armbreuk doet het meestal ook wel.. :+ Als ze maar wat voorzichtiger en minder heldhaftiger worden.. Door vallen wordt je wijzer, dus flink vallen, dan komt er hopelijk meer wijsheid :')

:D Ik ben het zóó met je eens.

MelvinTabor

Re: inrijd tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 11:47

Ik begin dit topic onderhand nutteloos te vinden..er komen geen nieuwe tips..en de verwensingen naar een goede val met schade zijn ronduit belachelijk...

Deze 2 dames willen kunnen rijden vrij en voor zichzelf..niet de perfecte dressuurpony creeeren...gun ze dat en die hier een slot op of stop de discussie..

En mijn situatie met hun is niet in te schatten diir julie, dus bedankt voor.het advies mijn kant op, maar er is.absoluut niks aan de hand...

Wat mijn erbaring betreft..10.jaar op manege gereden op paarden en pony's waar zelfs de instuctrice voor geen miljoen op zou stappen...
Ben ik.daarmee geschikt:nee voeg ik iets toe:ja

Met de wensen en verwachtingen en planning en inlezen wat allemaal goed gedaan is komen ze waar ze willen zijn. En bij problemen durf ik best aan te sturen op betere begeleiding op.het punt dat ik ook niet verder meer kan komen..maar op dit moment kan ik.nog voldoende toevoegen

MelvinTabor

Re: inrijd tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 13:10

Wat ik doe bij ongelukken? Ik ben bereid zelf de risico's te nemen ipv hun dat te laten doen...dat ene meisje overdrijft een tikje...ze vind me niet meer eng. Die fase zijn we voorbij er is hooguit nog een tikje gezond wantrouwen..zoals.ze aangeeft...ik wil dat je komt en en ik denk dat ik het ook heeel superleuk ga vinden, maar tikje spannend ook nog wel...op mijn profiel is info van 7 jaar terg, die noiit is bijgewerkt...inmiddels is.mijn ervaring sterk toegenomen....

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 14:57

Omdat de moderatoraanwijzingen genegeerd blijven worden blijft dit topic gesloten.