Ik ben gisteren terug gekomen van SGW Ponykamp de Treekhoeve en ik vond het hartstikke leuk!
Het is inderdaad koud in de nacht maar er staat dan ook heel erg duidelijk in de brief neem extra kleding mee etc. omdat de nachten zo koud zijn.
Dat de leiding energie drinkt is bullshit, zij drinken hetzelfde als wij.
Het brood in de ochtend is niet ''oud'' maar vers!
En als je iets anders wilt eten neem je of zelf extra eten mee of genoeg kleingeld voor snoep en drinken uit de automaten.
Bij SGW hebben we 3 bosritten gemaakt, 2 van 1 uur en een van 2 uur met sprongen waarvan we grotendeels van de tijd dus in galop zaten.
bij SGW krijg je erg veel individuele aandacht tijdens cross, springen én dressuur!!!
Dat gezeur over een tent die lek is is heel simpel op te lossen door het te vertellen aan de leiding en ze doen er iets aan, of je gaat gewoon ergens anders liggen, klaar geen gezeik.
De tenten worden ook elk jaar gecontroleerd en wij hadden dit jaar nergens last van!!!
Je word in de eerste instantie ingedeeld op rij-ervaring ja :
geen rij-ervaring -> privéles
beetje rij-ervaring -> gewoon A
genoeg rij-ervaring -> gewoon B
5-6 jaar rij-ervaring -> SGW A
meer als 6 jaar rij-ervaring -> SGW B
de 1e dag kijken ze naar hoe je rijd en word je misschien nog van groep verplaatst en je kan zelf aangeven of je naar een andere groep en of dit kan.
Bij het inschrijven geef je je OF voor gewoon ponykamp OF voor SGW op.
Maar als je SGW toch niet wil ga je naar gewoon ponykamp.
rij-ervaring in gewoon en SGW kan dus verschillen
bij SGW doe je : Toilleteren, tijdrijde, bosrit 2x, bosrit met sprongen, dressuur, springles, crossles, longeren/freestylen, harnachement , wedstrijddag.
De dingen die je doet tijdens ponykamp kan elk jaar verschillen

AL MET AL VIND IK DE TREEKHOEVE HET GEWELDIGSTE PONYKAMP DAT ER IS!!!!