Ik zelf maak ook spullen voor schleich. Bijvoorbeeld: halsters van kralen, dekens van stof(let op: voorkant genaaid!) dus als je er wat van wil pb me dan. Wat een leuke spullen worden er gemaakt! Ik ga ook een keer proberen te repainten( dit kost wat meer geld vanwege het model nog kopen ps model naar keuze! )
nou ik was zaterdag in duitsland bij een muller en ik heb niet een speciale editie gezien :S ik baalde echt enorm, dus had ik maar de akal theke hengst meegenomen bij de muller, die had ik ook nog niet, later kwamen we nog een speelgoedwinkel tegen en daar stond veel meer schleich dan in die muller, en daar kwam ik de falabella met het boekje nog tegen, dus heb ik die ook nog meegenomen..
En na een week afwezigheid ben ik er dus weer, net even de 2 pagina's bijgelezen, hierbij mijn bijleespost:
Ninoforever Wat voor kleur heeft die ijslander dan die jij denkt dat de oude ijslander hengst is? Want volgens mij is er geen oude ijslander hengst, wel een oude ijslander merrie van schleich, of het moet de ijslander merrie van papo zijn, want die lijkt ook op de hengst..
Leestmee: knap gemaakt dat westernzadel, ik vind het wel leuk dat dat rode zo afsteekt, alleen idd de neusriem is wat grof.. Ik ben wel benieuwd naar foto’s van je westernzadel roodvos..
Nathasha 1996 mooie repaint op de friese hengst, erg leuke vlekken!
Jolinem heb jij foto’s van je Portugese setje? Of staat die op je site te bewonderen? Dan zal ik daar zo even kijken..
Karlli mooie hindernis, bijna niet van echt te onderscheiden Ik heb nog steeds het probleem dat mijn hindernissen niet blijven staan, heb er in de tussentijd ook geen tijd meer voor gehad om ernaar te kijken, Mss is het idd wel een oplossing om zo’n balk aan de onderkant te plakken..
verder heb ik nog wat spulletjes gemaakt op vakantie, een Fries Koudbloedhalster en Fries oornetje, en ben bezig met nog 3 circustuigen, de longeersingels en dekjes zijn klaar, nu alleen de borsttuigen en hoofdstellen nog.. ook heb ik nog een papieren versie gemaakt voor een zadel, en ga er binnenkort 1 van leer maken, ik heb ook weer wat bestellingen binnen, dus nog genoeg te doen..
zo een lange post
nympha24
Geplaatst: 17-09-12 15:57
hooi, kom er een beeetje laat in, maar ik lees wel al lang mee
weet iemand wat voor verf je moet gebruiken voor repaint? of heeft iemand een pinto hengst repaint te koop? xx
Palmbier, ik heb de balk in het midden ook nog een pengatverbinding gemaakt met een stukje van een sateprikken is drie mm en daarna nog gelijmt met lijmpistool en speciale houtlijm voor dat pistool ik heb bij de lepels een freessetje gebruikt dat van mijn opa afkomt, die gebruikte dat voor botenmodelbouw dingen
Hoop dat ik de paardjes van nikki snel krijg. En hopelijk vind ik wat tijd om verder te gaan met mijn eerste repaint en om de hindernis te verven
@ nympha24 die vraag is al vaker gesteld, gebruik de zoekfucntie. De meeste gebruiken acrylverf verdunt met water of olieverf.
Ik heb helaas deze week niet geschleichd. Ben van plan om een douche, een zadelkamer en tuig te gaan maken. En mijn dekentje is zooo cute! Weet alleen niet hoe je foto's moet plaatsen dus helaas geen foto's
cathyenbeau
Geplaatst: 17-09-12 17:08
Hallo,
Ik meld me hier nieuw!
mijn naam is Browny (Brownadi m'n officiele naam) ik schleichds graag en ik lees alles mee,
iik heb in totaal 30 schleichse paardjes, met een geheel stallencomplex en rijbaan ect. Ik repaint niet, (zou ook niet weten hoe dat moet) en ik customs (ofso) ook niet.
zo, nu ben ik wel weer voor even klaar...... dan is het nu tijd voor reacties: die repaint boven mij=fantastisch!, alleen ook hier: schaduwen op het wit van het lijf? die iemand die nieuw is: welkom! ik raad je aan om even in de opening van del 8&9 te kijken, hier staat wel wat informatie over repainten.
Laatst bijgewerkt door _roodvos_ op 17-09-12 19:54, in het totaal 1 keer bewerkt
HxSunlight
Geplaatst: 17-09-12 19:21
_roodvos_ schreef:
die repaint boven mij=fantastisch!, alleen ook hier: schaduwen op het wit van het lijf?.
Thankss. Ja ik heb Schaduw gezet bij het witte beetje tusen de spleten!
Herfst Het word alweer herfst! En daar gaat deze wedstrijd over. Het moet natuurlijk over schleich gaan. Wat moet er op staan: alles moet schleich zijn. Je moet het sturen als pb naar mij. Prijzen: 1= deken 2= uitrijdeken 3= groen halster? wedstrijd gaat door bij min. 5 deelnemers
Sorry dat is mij te duur doe jij ook mee aan mijn wedstrijd?
Hmm ik denk dat ik ook wel mee wil doen, is het de bedoeling dat ik een foto maak met een herfst thema? Neem ik aan en tot wanneer kan ik meedoen, ik ben best druk met school