Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Amaris schreef:Jepsica: Ik ben juist degene hier die het al de hele tijd over een koopovereenkomst heeft. Maar in jouw eerst zin zeg je koopcontract of op naam zetten en alleen op na zetten heeft dus geen zin.
jepsica schreef:Amaris schreef:Jepsica: Ik ben juist degene hier die het al de hele tijd over een koopovereenkomst heeft. Maar in jouw eerst zin zeg je koopcontract of op naam zetten en alleen op na zetten heeft dus geen zin.
Nee alleen op naam zetten heeft geen zin. Maar als er geen koop overeenkomst is is de gene op wiens naam het paard staat de wettelijke eigenaar.

Douraque schreef:@Amaris: paard op naam zetten geschied door een contract tussen verkoper en koper dat het eigendom van het paard overgaat. Daarbij moeten beide partijen hun handtekening onder zetten, dan pas ben je juridisch gezien eigenaar.

Amaris schreef:Douraque schreef:@Amaris: paard op naam zetten geschied door een contract tussen verkoper en koper dat het eigendom van het paard overgaat. Daarbij moeten beide partijen hun handtekening onder zetten, dan pas ben je juridisch gezien eigenaar.
Dat hoef je mij niet te vertellen (zie voorgaande pagina's). En ik heb het gevoel dat dat noet is wat Jepsica bedoelt.