Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SienenIvo schreef:Iemand moet toch laatste worden??
En dat moet ik nu weer zijn....
SienenIvo schreef:Ik zeg ook niet dat ik de sterren van de hemel rijd,maar wat ik al zei ik stop er even veel energie en tijd in om het zo goed mogelijk te doen en dan ben ik toch laatste!Nou is dat iet zo'n drama hoor!
Maar ik vind het niet zo netjes van de jury!
welmoed__ schreef:SienenIvo ; als ik jou was zou ik niet meer reageren in dit topic en gewoon die vreselijke ONVOLWASSEN mensen met rust laten.
Ga het met je instructeur over hebben en laat dit topic maar met rust want hier kom je ook niet verder.
SienenIvo schreef:Dan ben ik juist de slechtste!!
fargo schreef:welmoed__ schreef:SienenIvo ; als ik jou was zou ik niet meer reageren in dit topic en gewoon die vreselijke ONVOLWASSEN mensen met rust laten.
Ga het met je instructeur over hebben en laat dit topic maar met rust want hier kom je ook niet verder.
Ahemmm misschien moet je eens kijken naar de berichten die TS de laatste week/weken gepost heeft. Ze is overal enorm interessant aan het doen en reacties aan het uitlokken .. En dan nog even nadenken over hoe serieus je het allemaal moet nemen.
Marcella schreef:SienenIvo schreef:Ik rijd juist wedstrijden om beter te leren rijden maar dat snap je volgens mij niet zo goed!
Hhhmm volgens mij gaat er dan iets in de verkeerde volgorde.
Normaal gesproken zorg je eerst dat je thuis de basis goed beheerst om het dan pas te laten beoordelen door een jury.
Marcella schreef:SienenIvo schreef:Ik rijd juist wedstrijden om beter te leren rijden maar dat snap je volgens mij niet zo goed!
Hhhmm volgens mij gaat er dan iets in de verkeerde volgorde.
Normaal gesproken zorg je eerst dat je thuis de basis goed beheerst om het dan pas te laten beoordelen door een jury.