Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kandor schreef:Vandaag gingen ik en een vriendin met haar verzorgpaard naar buiten. Paard was een beetje zenuwachtig en liep een paar stappen achteruit. Komt er een man langsrijden, draait z'n raampje open en zegt: 'Als 'ie niet wil moet je hem gewoon een keiharde schop geven!' Dus ik riep terug: 'Zal ik doen hoor meneer!'
_lalala_ schreef:Als wij met onze welshjes op straat komen krijgen we vaak een reactie van "dat zijn nog baby paarden, die moeten nog groeien" of "super mooi"
IloveNikitaa schreef:Kandor schreef:Vandaag gingen ik en een vriendin met haar verzorgpaard naar buiten. Paard was een beetje zenuwachtig en liep een paar stappen achteruit. Komt er een man langsrijden, draait z'n raampje open en zegt: 'Als 'ie niet wil moet je hem gewoon een keiharde schop geven!' Dus ik riep terug: 'Zal ik doen hoor meneer!'
hopelijk niet gedaan
deruijter schreef:Ik krijg meestal wel altijd goede reacties.
En een keer was ik een buitenrit aan het maken met een grote schimmel,
komt er een gezinnetje naar mij toe, vraagt die moeder: mijn dochter vraagt of je alsjeblieft
wilt galloperen want dat vind ze altijd heel mooi, dus ik zo ja hoor, wilt ze het paard eerst nog
aaien voordat ik weg galopeer, nou die lach op het gezicht van dat meisje, echt om niet te vergeten,
ze was gewoon zooo blij!
Silence schreef:Heb één keer mot gehad met een fietser. Al wel een tijd geleden hoor.
Ik reed netjes aan de kant van de weg en zij haalde dermate dicht tegen ons aan in, dat ze de staart van mijn paard raakte.
Deze schrok hier dus van en zette een stapje opzij waardoor mevrouw dus bijna van haar fiets viel omdat ze zowat tegen ons aan reed.
Begint ze daar een partij hysterisch te gillen alsof mijn paard haar volledig aanviel en toen ze wegreed kreeg ik nog het één en ander naar mijn hoofd geslingerd.
nnicolex schreef:Ik heb laatst toch wat leuks meegemaakt;
Ik reed met mijn verzorgpony terug naar huis en er kwamen van de jochies aan op de fiets, petje op, bont kraagje, grote mond je weet het wel.
Nu is mijn verzorgpony echt een van de nuchterste paarden op de wereld en dat bezorgt nog wel eens voor wat hilarische momenten, zo ook toen.
Ik stap rustig op het fietspad en die jochies komen aanfietsen, vrij dicht langs me.
1 van die jongens denkt leuk te zijn en begint keihard te schreeuwen (in de hoop dat pony schrikt), waarop ponylief ze hoofd omdraait naar de jongen en keihard briest. De jongen schrikt ervan en valt van ze fiets......
Z'n vrienden kwamen niet meer bij van het lachen en ik kreeg heel wat scheldwoorden naar me hoofd geslingerd van de desbetreffende jongen.![]()
Ik heb werkelijk nog nooit zó hard gelachen, verdiende loon!
![]()
![]()