haha ja die hebben ze nog zat ja ik wil eigenlijk nog zo'n farm animal paardje
SanneLeoni
Geplaatst: 29-04-11 23:59
Tinker paardje is inmiddels al verkocht, maar ik heb hem nog niet van mp gehaald
@Mandy, Wat grappig! Misschien zie ik je daar een keertje
iMandy
Geplaatst: 30-04-11 10:02
Gaaf Sanne! Hoeveel heb je er voor gekregen?
Welke afdeling zit je meestal? Ik heb eigenlijk heel veel paardjes bij de V&D gekocht, en dat doe ik nogsteeds zoveel mogelijk aangezien ze daar wel de nieuwe collectie al hebben, en de oude prijzen!
Hoewel ze er vaak beschadigd zijn kan ik daar echt uren staan om een mooie uit te zoeken, en dat is me redelijk vaak gelukt! xD Ik had toen ook die V&D bon van 30 euro gekregen.
Iedereen, veel plezier op koninginnedag, en succes met paardjes zoeken!
Heb vandaag de palomino kunnen scoren Heb hem al maar hé voor 40 cent mag die mee verder heb ik van schleich nog een beer kunnen vinden en verder niets.
Heb wel een berg MLP's kunnen scoren daar heb ik druk mee met customen en verder leesboekjes en een paar puzzels
Hier was niet veel Schleich, maar 1 meisje had wat Schleich staan maar was toch vrij duur. Heb de Haflinger merrie, Haflinger veulen, Clydesdale merrie en nog een oud veulentje uit de collectie (moet nog opzoeken welke) gekocht.
Heb helaas nog een Clydesdale ruin en een Lusitano hengst moeten laten staan ivm erge beschadigingen én het werd te duur. Verder had ze ook nog een Shetlander merrie, Shetlander veulen, 2 Tinker veulens en een Falabella ruintje maar die heb ik al. Falabella was me toch te duur voor zomaar een repaintje voor m'n kudde.
Toch ben ik heel erg blij met mijn 4 nieuwste aanwinsten! Licht beschadigd, maar ach, dat heb ik er wel voor over. Als ik later een betere kan kopen kan ik deze misschien nog repainten.
ik heb ook de shire ruin 3,00 euro en de friese merrie kras vrij 1,50 de falabella ruin ook krasvrij 0,50 en 2 van papo 1 euro samen en natuurlijk de fjord:D 2,50
iMandy
Geplaatst: 30-04-11 12:47
Gaaf! Ik had de veulentjes voor 1,50 en de grote voor 2,50. Is niet veel, maar als je ze allemaal koopt toch wel.. Ze had ook de 'Manege' rekjes nog maar die heb ik toch laten staan. Vindt ik niet geweldig leuk.
Voor de falabella vroeg ze 2 euro, maar dat vond ik wel een beetje veel helaas!
Leuk zeg, al die Schleich op de rommelmarktjes. Hier hebben we geen koninginnedag dus ook geen Schleichjes kunnen zoeken. Ik ben wel jarig dit weekend maar van m'n moeder heb ik m'n cadeau al gehad (3 modellen uit de oude collectie + Satchmo, voor alles tesamen € 55) en aangezien ik morgen pas verjaar kan ik pas volgend weekend weer naar de stad voor paardjes, als ik geld krijg.
Leuk zeg dat er bij jullie meer schleich te vinden was! Hier dus bijna niets. Ik verwacht zelf dat het volgend jaar wel meer gaat zijn aangezien schleich "in" aan het raken is
De hoeveelheid speelgoedpaardjes viel mij dit jaar sowieso erg tegen. Ik heb dan wel een stuk of 15 MLP's gescoord maar dat was het ook wel eigenlijk.
eerst dacht ik dat ik niet zou kunnen kijken op de rommelmarkt, ivm een buitenrit waar ik in meereed, maar die was eerder begonnen dus ook eerder klaar en toch nog even snel kunnen kijken. helaas hier ook geen schleich kunnen vinden en ook weinig andere paarden, maar de markt was al volop bezig toen ik ging kijken, volgend jaar hoop ik toch wel vroeger te kunnen gaan kijken.
Ik meld me hier ook nog maar weer even. Ik ben vanmorgen de rommelmarkt af geweest. Ik heb een ridder + paard gevonden, voor 1,50. Een vosmerrie uit 2002 voor -,50 en de staande pegasus van 2010 voor 2,-. Ik zag ook de haflinger hengst en friese hengst en veulen nog, maar die had ik al. Als ik nog geld had gehad had ik de Friese hengst mee genomen en had ik die gerepaint xD
xHaithi
Geplaatst: 30-04-11 19:26
Ik wil ook rommelmarkten met schleich (of koninginnen met een eigen dag)
HxSunlight
Geplaatst: 30-04-11 19:46
bij mij op de rommelmarkt hebben ze ook nooit schleich