Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xJamie_ schreef:Ik heb een vraag.
Ik ben 1.55m en 33 kg.
Nu is het zo dat mijn zusje van 8 een pony krijgt. Maar mijn ouders vinden het wel fijn als ik er ook nog op kan rijden.
Wat is de minimale lengte van een breed gebouwde pony en een rank gebouwde pony waar ik nog op zou kunnen rijden?
xJamie_ schreef:misssixty12: Past prima denk ik.
Ik heb een vraag.
Ik ben 1.55m en 33 kg.
Nu is het zo dat mijn zusje van 8 een pony krijgt. Maar mijn ouders vinden het wel fijn als ik er ook nog op kan rijden.
Wat is de minimale lengte van een breed gebouwde pony en een rank gebouwde pony waar ik nog op zou kunnen rijden?
_xmichelle schreef:xJamie_ schreef:misssixty12: Past prima denk ik.
Ik heb een vraag.
Ik ben 1.55m en 33 kg.
tussen de 1,30 - 1,40 voor nu.
voor een langere tijd idd een d pony.
Flaver schreef:Een c-d voor een 8jarige is wel groot.
xJamie_ schreef:Flaver schreef:Een c-d voor een 8jarige is wel groot.
Het is ook zeg maar de eigen pony voor mijn zusje. Maar mijn ouders vinden het wel handig dat als mijn zusje niet kan of ziek is dat ik de pony dan kan rijden. Dus ik zoek een pony met een minimale lengte waar ik ook nog op zou kunnen rijden. Nu ben ik niet groot en niet zwaar. 1.55m bij 33 kg. Misschien dan b-c ?