Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AGarcia schreef:ik ben 1.50 12 jaar en 41 kilo. Mijn pony moet rustig zijn maar er mag ook wel pit in zitten. Mag niet van alles schrikken en ook geduldig moet ze zijn. Een pony die leergierig is en ook in is om een beetje met me tijdens het poetsen te dollen. Dressuur en buitenrijden zal ik vaak doen en zo af en toe een sprongetje. Voor de kar zou ook leuk zijn.
Amber7777 schreef:AGarcia schreef:ik ben 1.50 12 jaar en 41 kilo. Mijn pony moet rustig zijn maar er mag ook wel pit in zitten. Mag niet van alles schrikken en ook geduldig moet ze zijn. Een pony die leergierig is en ook in is om een beetje met me tijdens het poetsen te dollen. Dressuur en buitenrijden zal ik vaak doen en zo af en toe een sprongetje. Voor de kar zou ook leuk zijn.
Een ijslander of een welsh ofzo
Tinkermuts schreef:ok, leuk, ik hoop dat jullie ook vinden dat het ras waar ik voor gekozen heb ook bij mij past![]()
ik ben rustig, vrolijk,humoristisch, best eigenwijs en soms tegendraads en zeg niet altijd mn eerlijke mening.
leeftijd 37, zeker geen lichtgewicht maar ook niet heel zwaar.
ik hou van relaxte lange buitenritten en val ook graag op met mn paard.
ik hou van niet te grote paardjes, en rij niet dagelijks.
Tinkermuts schreef:ok, leuk, ik hoop dat jullie ook vinden dat het ras waar ik voor gekozen heb ook bij mij past![]()
ik ben rustig, vrolijk,humoristisch, best eigenwijs en soms tegendraads en zeg niet altijd mn eerlijke mening.
leeftijd 37, zeker geen lichtgewicht maar ook niet heel zwaar.
ik hou van relaxte lange buitenritten en val ook graag op met mn paard.
ik hou van niet te grote paardjes, en rij niet dagelijks.
lammie2701 schreef:ik ben zelf een enorme zenuwpees, ben snel afgeleid en kan me moeilijk ontspannen.
ook heb ik niet veel zelfvertrouwen en heb ik een aantal lichamelijke mankementen (lichte scoliose, evenwichtsprobleempje, hypermobiele rug).
dus welk ras raden jullie mij aan?
Amber7777 schreef:lammie2701 schreef:ik ben zelf een enorme zenuwpees, ben snel afgeleid en kan me moeilijk ontspannen.
ook heb ik niet veel zelfvertrouwen en heb ik een aantal lichamelijke mankementen (lichte scoliose, evenwichtsprobleempje, hypermobiele rug).
dus welk ras raden jullie mij aan?
Een rustig paard, met zachte passen en een makkelijk karakter, kies zelf maar een ras (er zijn er zoveel in die trant)
Amber7777 schreef:MENSEN MENSEN!
Voor iedereen hier zomaar lukraak een ras neerzet waarvan zij vinden dat het best bij hun past, LEES DE OPENINGSTEKST!
Het is de bedoeling dat de andere bokkers voor jou proberen te raden, welk ras het beste bij jullie zou passen!![]()