PaardenliefJ schreef:Je kan wel naar ppc gaan als je te groot bent.. Dan wandel je toch alleen maar! xD
Moet je ff naar de filmpjes kijken, zie je dat er ook gewoon op wordt gereden en dat ze op de pony's gaan springen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjors493 schreef:paarden2011 schreef:Hoeveel pony's zijn daar wel niet??? Ze zullen daar wel snel veulens zijn, en schetlanders kunnen best veel kilo's dragen. Maar op die foto dat meisje kan haast meelopen en dat i ook weer niet de bedoeling
ik heb nummer 497 gezien!!!!!
tomstergirl schreef:Ik heb geen hekel aan het park, maar de paardjes ( hoe ze behandelt worden ) is zielig! Als dat beter wordt............. Vorig jaar gingen wij, en toen liep er een jongetje met een paard maar dat paard die gaf een keiharde trap aan dat jochie, zo kan je is zien hoe ze bahandelt worden ( SLECHT! )
Ze leren gewoon te schoppen!
xxliekeee schreef:dat ze 6 maanden geen rust krijgen is niet waar hoor, tijdens het seizoen dat ze open zijn krijgen de ponys om de beurt een weekje of langer rust.
xxliekeee schreef:eskegirl, nee dat klopt ook wel, ik bedoel dat ze niet 6 maanden lang achter elkaar mee moeten lopen in het park