ik kocht mijn paard toen ie verwaarloosd was. tegen mij is nog nooit wat in mijn gezicht gezegd over mijn paard, behalve dan misschien voorzichtig dat ie wat mager was. Weet wel zeker dat er achter mijn rug des te meer is gezegd. Way dat betreft zou ik het dan liever weer wel horen, dan kan ik er wat van zeggen. Maar ja, de beste ruiters staan aan de bakrand...
Als ik naar de ponyclub ga m te rijden moeten we over het fietspad, toen hebeben een paar jongens gezegd: Ohh.. lekker paarden rookvlees! Toen zei ik terug: Hou je mond maar anders maak ik rookvlees van jou! En dat verwachtte ze niet van zoon ``klein`` meisje!:P
PreciousViva
Geplaatst: 03-10-09 08:54
"Jouw paard zal nooit fatsoenlijk kunnen lopen als ze zo uitzwaait met haar been"
Iemand heeft gezegd dat ze het een rotbeest vond, omdat toen ik om vakantie wegwas hij niet in de stal wilde Maar dat vind ik wel rot om te horen. En een keer is wel genoeg, maar zij bleef het maar herhalen.
Efri
Geplaatst: 04-10-09 21:50
heb mijn paard gekocht toen hij heel mager was, en hij is nu nog steeds aan de dunne kant, maar dan krijg ik toch van die k*t opmerkingen over hoe dun die wel niet is en dat ik daar eens iets aan moet doen terwijl ze geen idee hebben wat ik al allemaal gedaan heb. Ook vaak dat hij er duf en dof uitziet. *zucht..*