Ik heb zelf verschillende kleuren beschermers, dekjes en shirtjes. Alleen kost zoveel geld steeds
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar ik heb (nog
) geen eigen paard/pony, en miss. zal ik wel ooit een setje kopen
ik hou ook van setjes maar ga er niet in overdrijven en ik zorg dat ik neutrale beschermers heb die bij een aantal dekjes passen want als je bij ieder dekje andere beschermers moet hebben dan word het een dure grap! als ik les heb dan rijd ik meestal wel met een setje

!! Quartusje schreef:oh ok danmssn wel een domme vraag maar waarom heeft je paard eigenlijk een bontje rond zijn neusriem?
Quartusje schreef:idd.dat roze vind ik ook overdreven een roze dekje vind ik mooi maar dan ook nog eens bandages en wolletje en oornetje vind ik een beetje barbieachtigik hou ook van setjes maar ga er niet in overdrijven en ik zorg dat ik neutrale beschermers heb die bij een aantal dekjes passen want als je bij ieder dekje andere beschermers moet hebben dan word het een dure grap! als ik les heb dan rijd ik meestal wel met een setje
Maaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr daar is verandering in gekomen
nu sinds een maand of 2. Ik vind het toch wel errug leuk als met name mijn paardje er leuk bij loopt