een merrievlecht lukt mij al aardig, (hangt alleen een beetje slap). maarrrrrrrrrrrrrrr, (jaja, ik weet het, er is ook altijd wel wat) het paard houd haar hoofd niet stil en beweegd van links naar rechts, van voor naar achter. tips????????
misschien met eten? maar dat heeft ie na 5 min. al op, en zo stil staat ze dan ook niet echt.
blokje
Geplaatst: 15-04-09 15:45
Ik ga zo de foto's en reacties van het topic lezen. Ik doe bij me Tinker altijd een hengsten vlecht met rijden. Die doe ik wel bij meer paarden ook met een dikke bos haar. Mijn tinkie heegft ook een aardige bos. Heb alleen geen mooie foto van een goede hengsten vlecht wel van een snelle hengsten vlecht. Knotjes doe ik alleen voor wedstrijden. En misschien doe ik straks in de zomer meerdere vlechten in Daisy (tinker) der haar dat blijft beter zitten.
Ben nooit verder gekomen dan van die mislukte knotjes xD Maar ik rijd nou ook geen wedstrijden meer, dus is het ook niet echt nodig. Wel leuk altijd om te proberen. Misschien van de zomer maar eens een hengstenvlecht proberen
Even een vraagje! Ik ben sinds 2 dagen bezig met een merrie vlecht (beide kanten manen) en het ziet er super uit, alleen..na een paar stappen is alles er weer uit op het laatste plukje na.. Kwestie van strakker vlechten? Nu kan ik vast wel strakker vlechten, maar is dat niet zielig met grazen ofzo en gewoon tja, eh, te strak zitten etc? Het is de bedoeling dat de vlecht een tijdje blijft zitten onder de eczeemdeken. Ik vind het soms zelf ook naar als mijn eigen haar net te strak zit..