xPINOLOVERx schreef:Jeetje wat een negatieve reacties, zeg! Volgens mij word er in dit topic gevraagd wie je lieveling is uit ppc? Oke, dan mijn mening: 'Ik vind dat de pony's daar een goed leven hebben, sommige manegepaarden staan nog altijd in stands en lopen elke dag hetzelfde rondje in de bak zonder gepoetst te worden of wat dan ook. De pony's in ponyparkcity staan met zijn alle in een grote stal, krijgen een aantal keer per dag vers gras buiten hun eigen eten enzovoorts om. Bij de stal waar ze instaan, kunnen ze naar buiten en zelfs met zijn alle de wei op. Op het moment dat er vakanties zijn, komen er veel mensen om daar een pony'tje te reserveren. Er is een limiet voor het rijden, en voor je lengte/gewicht. Er zijn hele kleine pony'tjes die worden alleen meegeven aan ouders met een klein kindje. De pony's worden gepoetst en lekker verwend. Er word ook op gereden, maar er staan een heleboel mensen die er de ''wacht'' houden. Voordat de pony's naar stal gaan, worden ze allemaal heel goed nagekeken. De DA komt vaak genoeg langs en de pony's worden netjes bijgehouden bij de hoefsmid. Ze hebben het daar zo slecht nog niet, zeker niet zelfs. Maar dit is mijn mening. Want als je kijkt naar sommige maneges, dan bedenk je je dat de pony's in ppc het wel lekker hebben. Elke avond worden ze allemaal nog nagekeken, allemaal stuk voor stuk. Maar als je de pony's vergelijkt met de meeste eigen pony's of paarden in het rusthuis of whatever, kan je mening wel verschillen. Maar nergens is het perfect. En ook in ponyparkcity proberen ze het beste voor de pony's.'' Maargoed, dat was mijn mening. En nou even terug op de échte vraag: Mijn lieveling is natuurlijk Bobbie, over 2 weken lekker weer naar haar toe!
niks aan toe te voegen.
Jammer genoeg ben ik te groot anders zou ik er niet weg te slaan zijn.