wie is je lievelings shet uit Ponyparkcity

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

eef_paardjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 11:50

Mango :+:
Dat vond ik zo'n leuk beestje maar ze was toen ik haar had ook best gehecht aan mensen.
Verder denk ik niet dat Mango het zo stom vond (met mij teminste) maar mischien kwam dat erdoor dat ik en mij vriendin de ponys zonder bitje in bij het huisje lieten lopen (Mango is nooit weggelopen toen) We hadden ook elke dag van het weekend slobber gemaakt en we reden niet zoveel. Het klopt wel dat het er soms in PPC niet echt goed gaat met de pony's kwa behandeling. Maar die beestjes zijn eigenwijs genoeg om dan meet kind erop (of eraf natuurlijk ;) ) een sprintje naar de stal te nemen. Ik ga trouwens in julie weer daar heen en ik spaar al het hele jaar om Mango dan te kunnen huren extra bij het huisje (we zijn met ze tween dus we namen altijd een extra pony bij het huisje :D )

xJess

Re: wie is jou lieverlings shet uit Ponyparkcity

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 20:42

Black Beauty(L)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 11:18

roodje schreef:
pech dan ;)

voor het kind en de ouders ja.
en voor de pony op een iets andere manier.
maarja die ponys hebben allemaal pech dat ze daar staan :)

majestica

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 16:02

tja ik weet niet wat ik er van moet vinden..
ik ben er nu twee keer geweest voor mijn zusje
die vond het allemaal prachtig die paardjes
de hele dag knuffelen enzo en af en toe even een rondje door het park dat is ong een kwartiertje

maar ik vind het niet kunnen dat er dan van die meisjes zijn
die hele dag met een zweep lopen te meppen en te galloperen
en als je er iets van zei kreeg je een grote bek terug

ik vind niet dat ze het park hoeven sluiten maar wel dingen kunnen verbeteren

Rodo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 22:21

VivaLaVida schreef:
roodje schreef:
pech dan ;)

voor het kind en de ouders ja.
en voor de pony op een iets andere manier.
maarja die ponys hebben allemaal pech dat ze daar staan :)

Hoezo voor het kind en de ouders? ik ben er geweest en heb geen pech gead en me ouders ook niet.
Die pony's hebben het niet allemaal slecht hoor, er zijn nog wel mensen daar die gewoon paar rondjes hun kind op laten stappen en that's it het zijn meer de grote pennywijfe die met ze crosse en ja dat is dan zielig.. maar verder valt het dus echt mee ;) en het is nu eenmaal zoals het is dus er kan wel van alles gezegd worden maar er veranderd verder niks ofzo.

xPINOLOVERx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 17:00

Jeetje wat een negatieve reacties, zeg! Volgens mij word er in dit topic gevraagd wie je lieveling is uit ppc? Oke, dan mijn mening: 'Ik vind dat de pony's daar een goed leven hebben, sommige manegepaarden staan nog altijd in stands en lopen elke dag hetzelfde rondje in de bak zonder gepoetst te worden of wat dan ook. De pony's in ponyparkcity staan met zijn alle in een grote stal, krijgen een aantal keer per dag vers gras buiten hun eigen eten enzovoorts om. Bij de stal waar ze instaan, kunnen ze naar buiten en zelfs met zijn alle de wei op. Op het moment dat er vakanties zijn, komen er veel mensen om daar een pony'tje te reserveren. Er is een limiet voor het rijden, en voor je lengte/gewicht. Er zijn hele kleine pony'tjes die worden alleen meegeven aan ouders met een klein kindje. De pony's worden gepoetst en lekker verwend. Er word ook op gereden, maar er staan een heleboel mensen die er de ''wacht'' houden. Voordat de pony's naar stal gaan, worden ze allemaal heel goed nagekeken. De DA komt vaak genoeg langs en de pony's worden netjes bijgehouden bij de hoefsmid. Ze hebben het daar zo slecht nog niet, zeker niet zelfs. Maar dit is mijn mening. Want als je kijkt naar sommige maneges, dan bedenk je je dat de pony's in ppc het wel lekker hebben. Elke avond worden ze allemaal nog nagekeken, allemaal stuk voor stuk. Maar als je de pony's vergelijkt met de meeste eigen pony's of paarden in het rusthuis of whatever, kan je mening wel verschillen. Maar nergens is het perfect. En ook in ponyparkcity proberen ze het beste voor de pony's.'' Maargoed, dat was mijn mening. En nou even terug op de échte vraag: Mijn lieveling is natuurlijk Bobbie, over 2 weken lekker weer naar haar toe!

stitchlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 17:22

xPINOLOVERx schreef:
Jeetje wat een negatieve reacties, zeg! Volgens mij word er in dit topic gevraagd wie je lieveling is uit ppc? Oke, dan mijn mening: 'Ik vind dat de pony's daar een goed leven hebben, sommige manegepaarden staan nog altijd in stands en lopen elke dag hetzelfde rondje in de bak zonder gepoetst te worden of wat dan ook. De pony's in ponyparkcity staan met zijn alle in een grote stal, krijgen een aantal keer per dag vers gras buiten hun eigen eten enzovoorts om. Bij de stal waar ze instaan, kunnen ze naar buiten en zelfs met zijn alle de wei op. Op het moment dat er vakanties zijn, komen er veel mensen om daar een pony'tje te reserveren. Er is een limiet voor het rijden, en voor je lengte/gewicht. Er zijn hele kleine pony'tjes die worden alleen meegeven aan ouders met een klein kindje. De pony's worden gepoetst en lekker verwend. Er word ook op gereden, maar er staan een heleboel mensen die er de ''wacht'' houden. Voordat de pony's naar stal gaan, worden ze allemaal heel goed nagekeken. De DA komt vaak genoeg langs en de pony's worden netjes bijgehouden bij de hoefsmid. Ze hebben het daar zo slecht nog niet, zeker niet zelfs. Maar dit is mijn mening. Want als je kijkt naar sommige maneges, dan bedenk je je dat de pony's in ppc het wel lekker hebben. Elke avond worden ze allemaal nog nagekeken, allemaal stuk voor stuk. Maar als je de pony's vergelijkt met de meeste eigen pony's of paarden in het rusthuis of whatever, kan je mening wel verschillen. Maar nergens is het perfect. En ook in ponyparkcity proberen ze het beste voor de pony's.'' Maargoed, dat was mijn mening. En nou even terug op de échte vraag: Mijn lieveling is natuurlijk Bobbie, over 2 weken lekker weer naar haar toe!

niks aan toe te voegen.
Jammer genoeg ben ik te groot anders zou ik er niet weg te slaan zijn.

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 17:52

xPINOLOVERx schreef:
Er zijn hele kleine pony'tjes die worden alleen meegeven aan ouders met een klein kindje.

En dat kleine kindje heeft zeker een groter broertje/zusje die ook gewoon op de mini shet gaat rijden?
Misschien dat ze er nu beter op letten, maar dat betwijfel ik. :Z
Ik wil PPC niet afkraken hoor maar ik vind eigenlijk wel dat er alleen mensen heen moeten gaan die wat weten over pony's.
Anders moeten die mensen dat maar leren, want hoe sommige met de pony's omgaan is gewoon sneu. :n

xPINOLOVERx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 17:54

Splendesco schreef:
xPINOLOVERx schreef:
Er zijn hele kleine pony'tjes die worden alleen meegeven aan ouders met een klein kindje.

En dat kleine kindje heeft zeker een groter broertje/zusje die ook gewoon op de mini shet gaat rijden?
Misschien dat ze er nu beter op letten, maar dat betwijfel ik. :Z
Ik wil PPC niet afkraken hoor maar ik vind eigenlijk wel dat er alleen mensen heen moeten gaan die wat weten over pony's.
Anders moeten die mensen dat maar leren, want hoe sommige met de pony's omgaan is gewoon sneu. :n

De pony's worden goed in de gaten gehouden. Ik weet niet of jij er bent geweest? Maar toen ik er was stond er om de hoek een begeleider. En ik heb nog nooit gezien of meegemaakt dat er een pony echt werd misbruikt zoals jij hierboven toont. Dat zullen ze daar ook niet accepteren. En ik neem aan dat mensen niet naar ppc gaan om pony's te mishandelen?

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 17:58

Ik zeg ook niet dat ze mishandeld worden. ;)
En ja ik ben er wel geweest anders had ik dat niet gezien.
Maar dat is al een tijd terug en misschien dat ze er nu beter opletten, laten we het hopen.
Wel goed als ze nu elke dag worden nagekeken want dat deden ze toen ik er was niet, gewoon halster uit en hup naar de rest van de pony's.

xPINOLOVERx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 18:00

Splendesco schreef:
Ik zeg ook niet dat ze mishandeld worden. ;)
En ja ik ben er wel geweest anders had ik dat niet gezien.
Maar dat is al een tijd terug en misschien dat ze er nu beter opletten, laten we het hopen.
Wel goed als ze nu elke dag worden nagekeken want dat deden ze toen ik er was niet, gewoon halster uit en hup naar de rest van de pony's.

Ja, ik kom er tegenwoordig wat vaker en naar mijn idee word alles goed in de gaten gehouden en gecontroleerd.
Ik hoor ook wel dat het eerst wat minder was, maar ik denk dat ze ook niet verwachtte dat ze zo met de pony's omgingen.
Ik denk dat ze er een beetje van wakker zijn geworden,:+

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 18:05

Ik mag wel hopen ja dat ze er wakker van zijn geworden. :Y)
In iedergeval had ik het daar altijd wel naar mijn zin.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 18:09

Wij gingen vroeger om de twee jaar daarheen.
Mijn lieveling was toen 007 maar die was rond 1999 met pensioen en als het goed is, is hij later overleden.

In die tijd stonden er ook nog grote pony's en paarden.
Vond het vroeger daar altijd erg leuk, maarja toen lette ik er niet op hoe andere mensen hun pony behandelde.

Het enige wat ik wel weet is dat die grotere paarden weg zijn gehaald toen ze niet goed werden behandeld.
Vind het misselijk hoe sommige mensen met de pony's omgaan.

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 18:18

Tommy!!! :D

Xhiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 19:35

Broschje.. en mijn vriendin (die was mee)Sjakiee

Xhiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 19:47

Leanee schreef:
Kleine peer
Grote peer
Kleine Bambi
Grote Bambi

Als je 300 pony´s hebt moet je toch wat verzinnen om ze allemaal een naam te geven. En ja, er zit soms een dubbele naam tussen, so be it

Grote choco
Kleine choco

stitchlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 21:22

vroeger was er ook een grote billy, (middel) billy, en kleine billy }:0
terwijl grote billy een merrie was :P

hiphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 21:34

voor mensen die de pony's van ppc zielig vinden is er goed nieuws! er zijn nu bitloose hoofdstellen zodat er niet meer in de mond getrokken kan worden en er word nog strenger gekeken naar je lengte en zo

Fieda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 21:16

uhu idd... en er zijn nu ook drinkbakjes door het hele park :D

Mijn lieveling is BOBBIE :+: :*

Fieda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 21:17

@ hiphorse, was jij er ook 3 april? *D

Mango
Dat vond ik zo'n leuk beestje maar ze was toen ik haar had ook best gehecht aan mensen.
Verder denk ik niet dat Mango het zo stom vond (met mij teminste) maar mischien kwam dat erdoor dat ik en mij vriendin de ponys zonder bitje in bij het huisje lieten lopen (Mango is nooit weggelopen toen) We hadden ook elke dag van het weekend slobber gemaakt en we reden niet zoveel. Het klopt wel dat het er soms in PPC niet echt goed gaat met de pony's kwa behandeling. Maar die beestjes zijn eigenwijs genoeg om dan meet kind erop (of eraf natuurlijk ) een sprintje naar de stal te nemen. Ik ga trouwens in julie weer daar heen en ik spaar al het hele jaar om Mango dan te kunnen huren extra bij het huisje (we zijn met ze tween dus we namen altijd een extra pony bij het huisje )

En wanneer ga je dan? :D Want ik ga ook in juli :D

xPINOLOVERx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 21:27

Fieda schreef:
uhu idd... en er zijn nu ook drinkbakjes door het hele park :D

Mijn lieveling is BOBBIE :+: :*

demijnee oook! :+:

Fieda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 10:42

@ xPINOLOVERx.

Zij is de leukstevetstekoelstelekkersteliefsteknapsteslimsteondeugendste pony ever! :oo

soms is ze ondeugend :P

Fieda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 10:51

Hoe kan je foto's in je berichten zetten :|?

Fieda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 11:01

Speciaal voor alle bobbielovers ;( :o

Rodo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 11:10

Die bobbie is echt een hele mooie leuke pony!