ik heb sinds vorig jaar een appaloosa merrie van 9 jaar waar ik echt super blij mee ben. Zelf ben ik 18 jaar , 1.60 hoog , en 49 kilo. me paardje is 1.32 hoog maar ze is best wel breed. Nu zit ik me wel eens af te vragen of ik mischien niet te groot voor haar bent , als ik zonder zadel op haar zit kom ik wel een stukje met me benen onder haar vandaan maar met zadel vind ik het best wel meevallen en ik ben volgens mij ook helemaal niet te zwaar voor haar. Ik doe ook geen wedstrijden met haar dus ik hoef niet naar het mooie te kijken , wel moet ik zeggen dat me bovenkant natuurlijk wel ver erbovenuitkomt. mag ik jullie mening ik zou haar echt niet weg willen doen want ik ben super blij met haar en ik heb ook echt een goeie band met me pony .
kitty_gomez
Geplaatst: 10-08-08 20:50
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt
het zadel ligt ook totaal niet goed op haar en voor mij is het ook veelste klein. dit is het standaard zadel dat ik er nog bij kreeg toen ik haar kocht. GELUKKIG (MET GROTE LETTERS ) krijg ik een nieuw zadel 28 augustus (helaas zo laat) omdat de man die de zadels komt passen op vakantie is ik krijg het zadel van mr ed in maasluis weet niet of iemand daar ervaringen mee heeft?
en wat vinden jullie van mijn welsh met een beetje arabier van ongeveer 1,20 /1,30 wat daar max op kan ik heb helaas geen foto van hem ik hoor graag jullie mening
kitty_gomez
Geplaatst: 11-08-08 10:00
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 20:07, in het totaal 1 keer bewerkt
http://www.youtube.com/watch?v=8DFiqkinbtQ Nog een filmpje [doorspoelen naar 30 seconden, dan wordt'ie minder wazig], misschien dat 't daar duidelijker is, omdat je me dan ook echt ziet rijden, en dat 't geen momentopname is, etc etc