Schleich Paarden [Deel 10]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nik2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 21:12

irisjhuuu schreef:
ik heb op zolder dit zadeltje gevonden [ Afbeelding ]
gelukkig paste hij op mijn hannover hengst (is gerepaint)

ik heb precies zo'n zelfde zadel bij mij. en het past nergens bij.

dieseliris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 21:18

ik heb die ook maar bij mijn is die 10 cm :( :( :(
past negens op :( :( :( :( :( :( ;( ;( ;( ;(

eline1308

Re: Schleich Paarden [Deel 10]

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 22:59

Nik2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 17:17

Roomijsjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 18:44

eline1308 schreef:
heeee allemaal,
heb een hoofdstelletje gemaakt van roze elastiek achtig iets!
http://tinypic.com/view.php?pic=10g00g2&s=6

tipss?

Dat is scooby doo :j

Iris: Ik heb dat zadel ook *\o/*

Nienke: volgens mij heb je mijn fotos ook binnen :D

Pbl: wow die van jou is haast nog mooier dan op die site!! <3 <3

Iertje: wow vet mooi tuig waat heb je dat leer vandaan?

0verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 19:39

Dat is suede;)
Heb ik bij de ection gekocht voor 2 euro en dan heb je 10 meter lang lint.
Genoeg om een tuig te maken dus :))
En dankjewel!! :)

0verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 19:46

Jeeej! Super blij.
4 paardjes gekocht op Marktplaats.
Het zwart steigerende paard
De friese merrie
Het westeren paardje (bruin-oranje met wit)
En een wit paardje

Wat wel stom is dat ik dat witte paardje niet besteld had maar het perechon paard (of hoe je dat schrijft := ) Die is uit de colectie dus wou hem super graag krijgen En toen kreeg ik dit witte paard:
Afbeelding
Maar ik had nog duidelijk een plaatje met cirkels om de pony's die ik graag wou hebben opgestuurd en toen zei ze dat ze die zou op sturen. Dus dat vind ik wel heel jammer. Nu wil ze dat ik er 2 paardje bij koop en dan betalen zei de verzendkosten Maar dan moet ik weer 7 euro betalen en zo veel geld heb ik niet :n

Voorderes wel heel blij met de andere paardjes :) En misschien krijgen we nog een goede deal voor dat witte paard

Groetjes Irene

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:20

Roomijsjexx schreef:
Pbl: wow die van jou is haast nog mooier dan op die site!! <3 <3

even voor de duidelijkheid allebei de foto's zijn van die site
voor en na foto's
ik heb die niet gemaakt

ik hoop van het weekend weer het een en ander te kunnen doen aan schleich

mijn bestellingen lopen best goed,
elke keer als ik net een bestelling af of bijna af heb krijg ik een nieuwe bestelling binnen :)
dus dat is wel fijn

van het weekend ga ik ook betalen voor 2 oude paardjes,
(had de deal al begin van de week gesloten, maar geen tijd om te betalen)
en die hoop ik volgende week binnen te krijgen

en ik heb ook weer 2 repaint opdrachten bij iemand anders staan
ben heel benieuwd hoe ze worden,
het worden allebei blue roans, maar dan net iets anders

en dinsdag wil ik naar de winkel gaan om 2 repaint modellen te gaan halen
en heel mss als er een paar mooie 2013 paarden staan, dat ik die ook meeneem (langzaamaan toch mijn verzameling uitbreiden)
hihi en als er geen mooie staan ga ik die verkopers maar eens een standje geven, dat ze goed voor de schleichjes moeten zorgen, aangezien ze nog maar de enige winkel in de buurt zijn

eline1308

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:44

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 21:05

Ik ben een beetje gestopt met het hier reageren ... Heb een ander leuk forum gevonden, dat helemaal gericht is op Schleich, waar serieuze onderwerp en 'kletsen'/slowchatten wel apart word gehouden ....

Hierbij wat updates, dan ben ik weer een hele tijd pleite denk ik :')

Mijn appaloosa merrie is vandaag afgerond, ze staat te koop overigens, check daarvoor mijn facebookpagina (zie onderschrift).
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 4748_n.jpg

Ik heb de 2 gecuste tinkerhengsten eindelijk afgemaakt en aan hun baasje gegeven, ze waren er heeeeel blij mee

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 3309_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 9625_n.jpg

En als laatste nog een tinker, als verrassing voor iemand, maar zij heeft hem ook al ontvangen :j
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 0194_n.jpg

_Gummybear

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 11:29

wow! Wannu, die appaloosa is echt gaaf!! :j

viavialover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 13:45

ik vroeg vriendelijk aan lonneke of ze kon stoppen met die onliner kreeg dit terug en ik zei ook van zo gaat iedereen weg dit zij zei tegen mij :dat zullen we zien.. want bijna iedereen in het topic plaatst zelf ook wel eens oneliners, en ik heb een aantal andere topics die veel gezelliger zijn dan deze... Dus suc6 nog om de oneliners nog tegen te houden maar ik ga dr niet aan mee werken!

_Gummybear

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 13:47

Aardig?? En, ik kreeg terug;
' ach, flikker toch op trut! '
Dus aardig kon je wel weglaten...

_Loekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 13:49

ik heb drie nieuwe schleich paardjes!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

viavialover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 13:52

omdat jij zegt iedereen plaatst hier onliner nou pbl niet wannu niet iertje 03 niet en telpeva ook niet dus als jij vind dat ze een onliner plaatsen ga dan weg uit dit topic zeikert wij houden het hier gezellig maarja jij moet het weer verzieken door een onliner te plaatsen

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 14:11

Leuke creaties komen er weer voorbij zeg, wat een werk moet dat zijn geweest iertje, dat tuigje! en die sleipnir die Palmbierlove postte... tja daar word ik ook stil van :+ ik vind hem niet mooi, maar die zit wel heel goed en ook netjes in elkaar, petje af voor diegene!

Hier ligt alles nog steeds overhoop door de verbouwing, al mijn paarden zijn veilig opgeborgen in verhuisdozen (op 1 modelpaard na, ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om AL mijn modellen op te bergen, er staat er nog EEN boven mijn bed :') die verplaats ik pas als ik hier echt vertrek!)

Babbelbet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 14:16

viavialover schreef:
omdat jij zegt iedereen plaatst hier onliner nou pbl niet wannu niet iertje 03 niet en telpeva ook niet dus als jij vind dat ze een onliner plaatsen ga dan weg uit dit topic zeikert wij houden het hier gezellig maarja jij moet het weer verzieken door een onliner te plaatsen

BTW je bent nu zelf aan het slowchatten

viavialover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 14:23

weet ik maarja
ik heb vande week een repaint afgerond en 2 wachten nog op een opknap beurt en heb ook nog 5 zadels gemaakt en een menkar fotos volgen nog en ik krijg met me verjaardag hopelijk de stijgerende paard en een pony koets beybey

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 14:29

Dames, dames .... Alsjeblieft ...

Alsof er nog niet genoeg ellende is in de Schleich-wereld, denk aan Schleich-Hyves, moet het hier nu ook helemaal ondersteboven worden gezet ... Ik ben zelf nu vrij actief op een ander Schleich-forum, onder andere door dit steeds terug komende gedoe over on-liners... Ik vind het ook niet fijn als iedereen die steeds post, maar het is al lang gebleken dat alles wat we eraan doen niet heeft gewerkt dus accepteer nou maar dat het zo is. Je kan er ook gewoon overheen lezen of anders het topic verlaten, als je jezelf niet kan tegenhouden zo onredelijk te doen ..

Er is al ruzie genoeg, op Hyves word je ook helemaal gek van de ruzies, overal waar je kijkt is er ruzie en nu begint het hier ook weer ....
Ik ga er niet meer woorden aan vuil maken, maar op deze manier hoeft het van mij niet.
Doe redelijk tegen elkaar, als je elkaar niet mag, ben eens volwassen en negeer elkaar ... Grow up, alsjeblieft .

Nu weer verder ontopic :D

Ik ben net naar de Intertoys geweest, helaas hebben ze hier in Oosterhout altijd maar heel weinig modellen, dus de keuze is gering... Gelukkig had ik vorige week al wel het model besteld dat ik nodig had, dus die hadden ze nu 3x op voorraad, yay :D
De Andalusier hengst, gaat mijn nieuwe slachtoffer worden om te custen, in opdracht. Ik ga nog niet vertellen wat het word, ik ga jullie (hopelijk) aangenaam verrassen :D
En natuurlijk heb ik voor mijn eigen collectie ook maar weer een model meegenomen, de TWH-hengst, die had ik nog niet :j

Ik heb ook bij de boekenhandel hier nota's gekocht, dan hoef ik die niet meer helemaal zelf te tekenen en te schrijven, wat een gedoe is dat zeg. Dus iedereen die wat bestelt krijgt er netjes een nota bij, zo lang ik die nog op voorraad heb want het zijn er 50 :D

Vanmiddag ga ik weer hard aan het repainten en tuigjes maken om enkele bestellingen af te gaan krijgen :)

_roodvos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 14:43

heerlijk toch om dames te kunnen zeggen en zelf niet aangesproken te worden, wat lijkt me dat fijn.
maar wat is een nota, wanuu?
en tja.. onliners... ik stuur nog steeds iedereen die nieuw is een bericht met de uitleg wat onliners zijn, maar heb nu niet echt het gevoel dat het zin heeft. sommige mensen trekken zich er gewoon niks van aan of denken dat hun berichtjes nuttig zijn maar eigenlijk gewoon hartstikke saai.
en ik ben weer bijna jarig! ik blij, want dan komt er hopelijk weer heel wat schleich bij... aan de andere kant: ik heb nu bijna genoeg stallen! en dan moet ik er straks nog meer te voorschijn toveren...
verder heb ik ontzettend veel foto's gemaakt, gedeeltelijksamen met sanne_sanne.
hier en foto, het fantastische idee komt van BRITNEYx op het dutchschleichforum, zij had zulke foto's gemaakt en ik heb het idee gejat :)) (ik heb wel toestemming, niet bang zijn...):
Afbeelding
tips?

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 14:45

Whahahahahaha maar ik geloof niet dat iedereen zich hier aangesproken voelt, eigenwijs he :)

Een nota is zegmaar een soort van factuur :D
Daarop staat

Wat je hebt gekocht
Hoeveel je hebt gekocht
Hoeveel het kost p/s
Hoeveel het in totaal kost

e.d. :) Gewoon heel handig

Voor je foto

Het stoort me dat het hele paard er niet op staat :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 18:04

Wie kan mij even een beetje helpen met de kleuren/prijzen van de schleich?
Ik heb nu:

Bruin €8.50
Grijs €7.50
Geel €6.50
Rood €5.50

Maar dan heb je ook nog groen, hoeveel is groen?

Was gister jarig en heb nu bijna alle paarden van 2013, op het appaloosa veulentje na.

luckycharm1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 18:42

heey lang niet meer gepost hele leuke creaties en repaints weer allemaal.
ik ben druk met de ruil tussen rosaprinces en mij.
en viavialover en x_lonneke als jullie elkaar op elkaars fouten willen wijzen doe dat dan via pb.
ik vind oneliners ook irritant maar ik heb me erbij neer gelegt dat het toch niet stopt.
maar ja ff weer leuk.
amoj:volgensmij is de groene 4,50 weet het niet zeker maar volgensmij wel.

en ik heb weer nieuwe prijzen voor mijn tuig maar hoeveel kan je vragen voor een rijset en voor een stalset en transportset.
paris:ik kan echt en nep leer ook niet echt recht knippen maar ik probeer het gewoon zo recht mogelijk te krijgen.
wannuu:wat een mooie repaints weer
palmbierlover:die 2 gemixte paarden is echt heel erg mooi

zo dat was het denk ik wel weer

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:31

Tjongejongejonge.... Het is weer eens aan de gang. Commetaar op je manier van typen enz. Ik heb dyslexie en ik kan er niks aan doen dat ik soms gewoon niet zo goed ben in typen. Maar ga daar dan niet zo mee lopen irriteren! sommige in dit topic zijn nog maar heel jong en kunnen bijv. nog niet typen.
En vivalover: ik geloof dat jij ook even naar je spelling zou kunnnen kijken?

Maargoed, genoeg gepraat daarover..
Ik heb afgelope week weer een nieuw paardje erbij gehaald! ik wilde graag de witte met zn matties, maar die zag er toch niet zo heel mooi uit in het echt. Ik vond de zwarte fell pony wel heeeeel mooi! dus had ik deze maar meegenomen! foto vaan haar in mn bak ;)

Afbeelding
Ik noem dr fynn ( spreekt uit fin :P )

Ik ben ook weer bezig met een fjordje voor Issy. Ik zal wel een foto plaatsen als hij klaar is! Voor de rest ben ik nu druk met een bestelling van 30 euro en eentje van 17. Dus dat zijn wel een hoop spulletjes hihi. Ook nog bezig met een hoop spullen voor de meeting op 2 mei. Heb al 2 dekens en een halster. Ik hoop dat er nog veel meer bij komt ;)

En er komt trouwens ( wss morgen ) een seizoen 2 van mijn verhaal ( http://www.samen-een.weebly.com )
Dus ik ben weer lekker druk *\o/*

alwinlove123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 09:22

Ik heb de nieuwe appaloosas