Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
danielle80 schreef:Weet iemand een ras dat bij mij zou passen?
Ik ben 13 jaar ongeveer 1.70 en iets van 50-55 kg. Ik hou van paarden die rustig zijn maar niet sloom en af en toe ondeugend. Rijden vind ik leuk maar niet alleen dat. ook vrijheidsdressuur wandelen, grondwerk. een veelzijdig paard dus! Verder rijd ik graag western maar dat hoeft niet perse rasgebonden te zijn.
Kima14 schreef:Hoi!
Ik doe hier ook een poging, misschien komt er nog iemand met een goed idee voor een ras dat bij mij past.
Ik ben 26jaar, 173 lang en weeg ongeveer 72 kilo.
Ik ben op zoek naar een paard van minimaal 1.50/1.55. Vooral recreatie maar moet ook een TREC of beginnende endurance kunnen rijden.
Bij de TREC horen ook sprongetjes, dus een beetje lichtvoetig is handig.
Geen tinker, fjord, haflinger.
Tips zijn van harte welkom!
Ik doe hier ook een poging, misschien komt er nog iemand met een goed idee voor een ras dat bij mij past.
Ik ben op zoek naar een paard van minimaal 1.50/1.55. Vooral recreatie maar moet ook een TREC of beginnende endurance kunnen rijden.
esther_ed schreef:ik ga het ook proberen.
ik ben
14 jaar oud
1,65 m lang en 48 kilogram
ik zoek
min. 1,50m max. 1,57(e-pony dus)
een alround pony(dressuur, springen, cross en buitenrijden)
nieuwschierig en leergierig.
ik houd wel van een beetje pit(niet altijd)
ben geen fan van haflinger, fjord en tinker
ik ben benieuwd(ookal heb ik de perfecte pony al)
Paard_Aap schreef:Welk ras past bij mij? Ik ben wel benieuwd
13 jaar, 1,68 lang en 48 kilo. Hou van een snel/vlot paard en eigenwijs vind ik ook heel leuk. Ik wil graag endrurance en TREC gaan rijden, maar afentoe een anders soort wedstrijd vind ik ook leuk (vooral springen, maar Working equitation lijkt me ook wel leuk).
Paard of pony maakt me niet zo veel uit. Maar het liefst iets anders dan een sportpaard.
Paard_Aap schreef:Welk ras past bij mij? Ik ben wel benieuwd
13 jaar, 1,68 lang en 48 kilo. Hou van een snel/vlot paard en eigenwijs vind ik ook heel leuk. Ik wil graag endrurance en TREC gaan rijden, maar afentoe een anders soort wedstrijd vind ik ook leuk (vooral springen, maar Working equitation lijkt me ook wel leuk).
Paard of pony maakt me niet zo veel uit. Maar het liefst iets anders dan een sportpaard.