Past Nikki nog op Sjors? Ik heb toestemming van de ouders van dit meisje trouwens. Ik twijfel niet over haar benen, dat sowieso niet, maar meer over haar bovenlichaam. Zoals je ziet weegt ze niks, haha.
Past mooi, bij een shetlander is het bovenlichaam heel vaak te lang. Gelukkig zijn het pony's die vast ter been zijn en hebben die er zoveel last niet van dan wanneer iemand te groot is voor een sportpony
zooo! die shet loopt netjes op de 2de foto voor dat meisje zeg, geweldig hihi
Ben ik te groot? ik ben 1.50 (en groei niet veel meer, ja ik ben extreem klein ja hihi maar in dit geval vind ik dat niet zo erg whahaha) en de pony ong. 1.37 en groeit nog een paar cm! (3 jaar en ong. 5 maanden oud) foto staat in mijn profiel, als ie niet duidelijk is probeer ik wel nog een foto te plaatsen! pony is trouwens fjord X new forest & de foto is van bovenaf genomen dus het lijkt heel erg dat ik te groot ben & dit is 3 maanden geleden ofzo...? Ik ga sws wel een andere foto zoeken hahaha echt heel onduidelijk eigenlijk hihihi
Sylvie, echt pittig tante, vandaar dat er niet al te kleine kinderen op kunnen. En ik rijd alleen buitenritten op der (is niet dat ik dat zeg zodat ik betere reacties krijg, maar serieus: ik rijd ECHT alleen buiten met der)
Ik twijfel, want ik ben niet héél dik (Wow, dat is echt raar om over jezelf te zeggen Heb btw bodyprotector onder jas) Maar pony is ook wel dun gebouwd. Ben benieuwd naar de reacties!