Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stephaniexh schreef:@daf3, je forum lijkt wel heel erg veel op het echte schleich forum... Beetje jammer...
Oja, over een webshop: met weebly hoef je niks te betalen en krijg je ook niet ineens een rekening op je deurmat.
daf3 schreef:Laten we even ophouden over de onliners. Iedereen weet daarvan. Als een nieuw iemand eris en die plaatst een onliner wordt het wel gezegt.
@Manonfleur: Dis is voor het forumpjeEn voor de site kon ik niets anders bedenken want ik had geen zin om een half uur bezig te zijn om een fototje hierop te zette
Dus dan maar de link. ( t'was geen reclame bedoelt
)
Wowie! Mooie dekentje van shettepret! Hoe doet ze die naam er toch zo mooi opzetten?! Ziet er echt heeeeeel leuk uit
Jonnywalker schreef:@manonfleur:ik ben erg benieuwd naar de foto's van het:
*hoofdstel
*deken
*voer
@horses007: mooi dekentje erg creatief bedacht die daaronder is ook echt heel mooi door shettepret ook dat flapje bij de staart![]()
@daf3: heb geen idee sorry ik hou met niet zo bezig met repainten... meschien dat ik het ooit ga doen
![]()
heeft iemand nog een leuk idee om iets voor je schleich te maken dus een beetje inspiratie want k'weet echt niks meer
eclair93 schreef:Jonnywalker schreef:@manonfleur:ik ben erg benieuwd naar de foto's van het:
*hoofdstel
*deken
*voer
@horses007: mooi dekentje erg creatief bedacht die daaronder is ook echt heel mooi door shettepret ook dat flapje bij de staart![]()
@daf3: heb geen idee sorry ik hou met niet zo bezig met repainten... meschien dat ik het ooit ga doen![]()
heeft iemand nog een leuk idee om iets voor je schleich te maken dus een beetje inspiratie want k'weet echt niks meer
zadelkasten?
renbaan?
longeercirkel?
een kantine? (tafeltjes, stoeltjes etc...)
zo'n achtergrond met je logo?
LoverHorses0 schreef:Heey, ik schrijf ook weer eens van me af
Ik heb een bestelling van een dekentje, voor de oude arabische ruin, maar die is geloof ik in verhouding steviger gebouwd dan de nieuwe. nou dacht ik, hij lijkt qua bouw wel een beetje op de KS Merrie! of zie ik dat nou verkeerd?
Verder ben ik nu ook nog een beschadigt stukje aan het verven op de bandages van de Hanover merrie.
Ik zoek ook nog deelnemers voor mijn wedstrijd, heb er pas 3! dat is dus niet genoeg! volgende week sluit mijn wedstijd al he! ik hoop dat er nog wat inzendingen bijkomen! het liefst zo snel mogelijk inzenden als het kan, want ik kan nogal moeilijk kiezen, dus dan kan ik er alvast over denken