whaha ik snap dat het zo lijkt ja als ik het zo zeg, maar als je het op een foto ziet zie je dat het nog makkelijk kan Ik zal vanavond een foto plaatsen, zit nu op school.[/quote]
Ik haal mensen door elkaar Haha, die reactie was voor Kani_ejj he? Ik neem nu een paardje van 1.56 op proef beetje paardige bouw, moet voldoende zijn neem ik aan.[/quote]
Jaa die reactie was niet voor mij bedoeld, hier heb ik de beloofde foto. Ik heb de zo duidelijkste gepakt ( poging tot )
Ik mis de cap, bodyprotector en degelijke rijbroek. Verder voor je uit blijven kijken en rug recht, dan zie ik er wel een toekomstige sportcombinatie in..
Hahaha da's hartstikke mooi, ga ik maar een zadel aanschaffen. Ja ik dacht eigenlijk ook wel dat het pastte hoor, maar dacht vraag het even voor de zekerheid.
hamsterfan
Geplaatst: 13-10-11 22:07
Dit past vast nog wel Zit inderdaad niet super netjes nee. Klopt
En hier gaat het echt om, toestemming van meisje om te plaatsen, foto's heb ik zelf gemaakt
adaya_
Geplaatst: 13-10-11 22:17
xMayo: heb je die nog niet aageschaft dan? niet over twijfelen hoor! niet doen... wel goed dat je het voor de zekerheid gevraagt hebt