de vleugels die fout zaten heb ik gekocht in de winkel maar het was ook de laaste dus had ik mischien mazzel
Palmbierlove
Geplaatst: 01-09-11 10:21
natasha1996 schreef:
de vleugels die fout zaten heb ik gekocht in de winkel maar het was ook de laaste dus had ik mischien mazzel
jij hebt juist degene waarbij de vleugels goed zitten, dat is de nieuwe die dit jaar opnieuw in de collectie is gekomen, die heb ik namelijk ook..
in 2010 was de verkeerde in de collectie gekomen, en begin 2011 is die omgewisseld voor degene die jij nu hebt..
als je goed kijkt naar de steigerende en je indenkt hoe hij zijn vleugels invouwt, zie je dat ze op zijn kop komen, dus is de nieuwe wel degelijk de goede versie
HxSunlight
Geplaatst: 01-09-11 10:30
ow oke
dus dan is deze die de vleugels goed staan want deze heb ik namelijk gekocht
De grazende rijpony heb ik al, die heb ik gerepaint al een hele poos terug, maar heb hem verprust, kvind hem nu niet meer mooi ... Dus ik denk dat ik hem weer bruin ga repainten . Of een andere kleur? En hoe krijg je een roodbruine kleur? ipv gewoon donkerbruin ?
Palmbierlove
Geplaatst: 01-09-11 14:03
ik had per ongeluk van de week oranje gekocht ipv rood (op het etiket stond een rode kleur afgebeeld, maar was oranje) dus in een poging om rood te maken, deed ik er wat zwart bij en toen kreeg ik roodbruin
Hebben jullie nooit geen kleurenleer gehad met handvaardigheid?
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 01-09-11 14:34
Weet niet of je de kleur van mijn repaint een mooie roodbruine kleur vind? deze kleur heb ik gekregen door middel van eerst heel donker okergeel te gebruiken, daarna bruin en daarna zwart.
Als je goed kijkt zie je de okergeel goed terug in o.a. de billen, en neusbotjes. Het bruin zie je meer terug op de wangen en in de groeven van de spieren, en zwart zie je op de rug hals en benen.
YMJArabians
Geplaatst: 01-09-11 15:02
Oker is niet die kleur van de cavia hoor, okergeel is een beetje een viesgele/mosterd kleur:
Klopt 100%, het potje wat ik gebruik daar staat op 'oker' maar als ik die lang genoeg blijf spuiten dan wordt het zo donker als de kleur van de cavia, hangt misschien van het type verf af. Ik zou in elk geval uitgaan van de kleur van de cavia ongeveer, niet op kleurnamen! hopelijk is het zo weer duidelijk
Ennuh daarbij zijn kleuren anders dan kleurslagen bij dieren We spreken ook van een rode kater terwijl deze dan dus niet echt rood is. Die cavia kan best okerkleurig zijn, maar dan wel donker oker
Stephaniexh
Geplaatst: 01-09-11 16:22
Ik heb zelf ook een cavia, het neusje van haar is dezelfde kleur als die cavia hierboven^^ Ook donker oker dus. Ik dacht zelf meer aan oranje/bruinig.. Ojaa, mooie repaint trouwens!