dit is een set die ik zelf heb gemaakt, dat geel dan he zadel en hoofdstel +ruiter is gewoon van schleich.
En dit is voor na het rijden of voor op stal:
birrie1709
Geplaatst: 13-07-11 11:28
leuk allemaal
dat elfenpaardje wil ik ook best hebben maarja 't zijn altijd weer die verzendkosten eigenlijk moet iik nu toegeven dat ik wel weer in to the schleich elfenpaarden ben
ik had er een maar daar vond ik eerst niks aan (ik speelde er toen nog mee) maar m foto's te maken vind ik ze nuwel echt super !
over twee weekjes ofzo krijg ik er 2 mee met een pakket van andere schleich paarden maar ik vind die tinker elf en die met die eenhoorn vind ik echt helemaal te super dus die wil ik ook graag kopen
Heeft iemand lesjes/tutorails om tuig te maken, zoals zadels, dekens, halsters, hoofdstellen enzovoort. Liefst nederlands, kennen jullie trouwens ook andere poppetjes die op schleich kunnen zitten? niet van het merk schleich, misschien heb ik dat ergens liggen .
Hoi allemaal! Ik heb een site gevonden waar je de schleich huifkar kan kopen! :http://schleich.hetspeelgoedhemeltje.nl/contents/nl/d95_Schleich-cowboys.htk ml @Pip: Ik heb ook de schleich ponyrijset alleen ik heb hem bij intertoys gekogd maar daar heb ik heel erg spijt van want ik heb een andere site gevonden en daar was hij veel goedkoper! Groetjes Yenthe
Op internet en youtube vind je alleen engelse lesjes voor zadels te maken, wil graag een zadel en hoofdstel leren maken met vilt of roze spul van een riem, stof ofso, en touw en klittenband en ringentjes en lint en blablabla. XD.
Jeej mijn schleich pakketje is gearriveerd! Heb nu ook de holstein merrie wel oud en bespeelt maar ik heb hem!! Verder nog wat modellen die ik al had maar ben er super blij mee
Naomi_JRSB
Geplaatst: 13-07-11 18:26
Ik ga ook weer wat paardjes bestellen dat zijn de volgende: Lippizaner hengst en merrie Clydesdale hengst en merrie Lustiano Andalusier hengst Haflinger merrie en carmurgue merrie Het laatste ras is denk ik niet helemaal goed getyptxD
ik koop ook wel andere dieren, die ik mooi vind. ik koop ook niet alle paarden, want sommige vind ik lelijk
Palmbierlove
Geplaatst: 13-07-11 20:25
tsja ik ben eigenlijk met de elven begonnen, dus vandaar daarna wilde ik ook nog een aantal leuke paardenrassen, alleen het is nu een beetje uit de hand aan het lopen en heb nu ook al heel veel paarden (hoewel ik niet voor alle paarden ga, want vind ook niet alles mooi) ik heb ook een aantal ridders en cowboys en indianen en ook nog andere dieren.. ondertussen ook last van ruimtegebrek.. het wordt tijd dat mijn vader een kast gaat maken
nee de hele oude eerste paarden vind ik ook niet mooi die hoef ik ook niet, wil wel nog wat konijnen en van de honden de beagle en de golden retrievers.
ja die vind ik ook echt lief, maar ik heb hetzelfde probleem
Roosje01
Geplaatst: 13-07-11 20:54
er zijn gewoon teveel leuke schleich ben weer verder gegaan met mijn repaint maar lijkt net of ik steeds hetzelfde overnieuw doe... Ik probeer de benen lichter te maken met pastel maar steeds als ik er dan fixeer speciaal voor pastel op spray is de pastel weer weg ben nu al 3 laagjes verder maar zie weinig verschil en laat het lang (8uur) drogen en blijft plakkerig. Dit had ik niet met de zwarte pastel op mijn valk toen pakte het wel goed.
heuvel2407
Geplaatst: 13-07-11 20:56
Mijn dochter is ook helemaal wild van schleichpaardjes. Weet iemand waar je ze een beetje voor een redelijke prijs kunt kopen.
ik moet echt nodig nieuwe paardjes erbij hebben. Ik wil de friese hengst. maar als er nog leukere zijn dan neem ik die maar meer dan 2 koop ik niet. dat verbied ik mezelf hahaha