1 na laatste vind ik eigenlijk nog net passen, maar wel aan de lange kant. de laatste vind ik nog passen.
Yael_Tdh
Geplaatst: 16-05-11 21:10
sorry hoor mensen maar zeuren is ook wel een vak 9 van de 10 passen gewoon een enkeling moet niet nog een jaar op de pony gaan rijden voorderest allemaal goed
Ik ga toch ook maar even twee foto's plaatsen. Ik ben de pony's al lang ontgroeit (zowel qua leeftijd als qua lengte). Nu beleer ik af en toe nog wel wat jonge pony's (eigen fokproducten). Op dit moment rijd ik een grote D-pony (1.47), ik ben zelf 1.80.
Ik was eigenlijk niet van plan om de pony heel lang te blijven rijden. Nu vroeg mijn vader echter of ik de merrie wilde uitbrengen tussen de paarden. Ik heb een ITP topic geopend en daar wordt gezegd dat het nog net gaat..ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik ben me er van bewust dat ik voor het mooie te lang ben voor deze merrie, maar moet ik echt de ogen uit mijn kop schamen als ik een aantal wedstrijden met haar start?
is het een tinker? ziet er wel zo uit... tinkers zijn sterk gebouwd en je komt niet (ver) onder de buik uit. dus die past nog. die daarvoor, ik vind je nog wel kunnen. als je niet meer gaat groeien iig. ik heb je topic ook gezien en jullie zijn wel een leuke combi vind ik.
Je bent voor het mooi inderdaad net een klein beeetje te lang, maar eerlijk gezegd vind ik het wel wat hebben! Schaam vooral zeker niet de ogen uit je kop als je wedstrijdjes gaat doen, het gaat niet om hoe groot jij bent of de pony, het gaat om hoe goed je presteerd!
zoExpres
Geplaatst: 16-05-11 22:01
tinkers hebben sokken (meestal) ik vind 'm niet eens op een tinker lijken....