Probleem is vooral dat ik ze nergens goedkoper kan vinden. Op marktplaats enzo weet ik er op dit moment geen te koop en bij ons in België op de sites ook niet. De overigen die te koop zijn op ebay zijn 23 euro :s, zonder verzendkosten...
ja klopt maar zit op de zolder en zonder flits zijn de foto's te donker en met worden ze overbelicht Zal het vandaag is probere met de camera op me mob die flits is minder fel.
dank je sanne ga ook even bij jou snuffelen
SanneLeoni
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-11 12:06
Iemand toevallig geintereseerd in dit Custom paardje? Ik verkoop haar namelijk
Wáuw die is mooi Sanne! Denk je dat het mogelijk is om een falabella veulen te repainten? Dan zou ik graag Beauty's veulen willen, maar dat wordt wel erg ieniemienie denk ik. Dan heb ik 2 frummels!
SanneLeoni
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-11 12:23
Natuurlijk! Ik heb priegel vingers en dunne kwasten, dus dat komt goed!
@ ylga gewoon proberen heb ik ook gedaan. @ sanne wow die is egt super gaaf helaas ook geen geld @ mandy wat een super lieve foto amy vind ik wel een mooie naam
Ik heb vandaag weer een schleichshoot gehad, eigenlijk voor het meedoen aan de wedstrijden. Ik plaats wel een fototopic op het andere forum. Ik vind er zelf zeker wel enkele leuke fotootjes tussen zitten.
SanneLeoni
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-11 19:16
natasha1996 schreef:
prachtige repaint sanne licht het nou aan mij of zijn die manen nou heel lang
hoeveel vraag je er voor
Bied er maar wat op! Ik heb geen vaste prijs en heb totaal geen idee wat iemand ervoor zou willen geven