Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

sabina1998 schreef:Ik kan gewoon niet iedereen erop laten.
De jongens sowieso niet die boeien het toch niet en zijn veel te onbenullig:P.
Nee, een ander meisje heeft ook wel eens dr pony meegenomen, en iedereen erop.. denk niet dat Suus dat leuk gaat vinden. Dus gewoon 2/3/4 meer echt niet. Beter iets dan niets toch? En met mijn vriendin waarmee ik het samen doe, die neemt nog een kat mee dus die kan ook geaaid worden.
missblondie schreef:Oke, vraagje.
Ik verzorg sinds een maand of 2 (?) 2 friezen. Bij de friezen staat ook nog een Duitse rijpony, ik weet niet precies hoe groot ze is, maar ik gok rond de 1.35? Ik ben 1.85 lang en weeg rond de 55 kg.
Kan ik voor ongeveer 1x in de week/2 weken op die pony rijden? Het plaatje zal niet mooi meer staan, maar of ik haar echt in de weg zit, dat vraag ik me af...
Pony is nogal eigenwijs soms, en heeft zo haar bokpartijen, waardoor de kinderen er niet meer op durven, van wie de pony is. (groot gezin, oudste 2 reden op de pony. paarden staan aan huis)
missblondie schreef:Oke, vraagje.
Ik verzorg sinds een maand of 2 (?) 2 friezen. Bij de friezen staat ook nog een Duitse rijpony, ik weet niet precies hoe groot ze is, maar ik gok rond de 1.35? Ik ben 1.85 lang en weeg rond de 55 kg.
Kan ik voor ongeveer 1x in de week/2 weken op die pony rijden? Het plaatje zal niet mooi meer staan, maar of ik haar echt in de weg zit, dat vraag ik me af...
Pony is nogal eigenwijs soms, en heeft zo haar bokpartijen, waardoor de kinderen er niet meer op durven, van wie de pony is. (groot gezin, oudste 2 reden op de pony. paarden staan aan huis)

annedrop schreef:als ik die foto zie, denk ik dat het toch niet kan..
ze is niet zo heel stevig gebouwd volgensmij,
maar voor een keertje zal het wel kunnen denk ik, want te zwaar ben je niet!

annedrop schreef:dankje!
klopt van mijn handen, maar die pony is erg sterk en eigenwijs, en dit was denk ik net een momentje dat ik haar even opving
[edit] je moet deze pony soms even laten weten wie de baas is en daarna gaat het weer goed,
maar dan kan het dus zijn dat ik op zo'n moment iets strenger met mijn handen ben
normaal ben ik wel zacht met mijn handen!
_Bitje_ schreef:sabina1998 schreef:Ik kan gewoon niet iedereen erop laten.
De jongens sowieso niet die boeien het toch niet en zijn veel te onbenullig:P.
Nee, een ander meisje heeft ook wel eens dr pony meegenomen, en iedereen erop.. denk niet dat Suus dat leuk gaat vinden. Dus gewoon 2/3/4 meer echt niet. Beter iets dan niets toch? En met mijn vriendin waarmee ik het samen doe, die neemt nog een kat mee dus die kan ook geaaid worden.
als je pony het niet leuk vind en is mishandeld in t verleden lijkt het me zobiezo geen geschikt idee