ziet er een beetje vertekend uit zo zonder zadel enzo, maar k geloof dat t nog kan hoor
lovemeintje
Geplaatst: 18-02-09 21:33
chalinka ziet er het zelvde uit als bij mij op flair.
meeikk
Geplaatst: 18-02-09 21:33
chalinka kan makkelijk ik denk dat het er met een zadel toch anders uitziet...
Anoniem
Geplaatst: 18-02-09 21:34
ja ik weet het, dat ze er eens mee rijd, dan is het anders zonder zadel of anders da men nicht problemen had toen ik nog reed of dat ze met ons (toen linka nog mocht rijden) meereed op buitenrit
het paard is ook al 15 jaar
d_ruiter
Geplaatst: 18-02-09 21:34
ik heb ff op je profiel gekeken, daar staat een wat duidelijkere foto haha..en t kan nog joh..
edit: onee haha, ik heb op iemand anders' profiel gekeken hahah. daar stond ook een foto met moeders op t paard:P
Laatst bijgewerkt door d_ruiter op 18-02-09 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt
_Jordy_
Geplaatst: 18-02-09 21:35
lovemeintje schreef:
mooi!! gaan we lekker verder hobbelen bedankt voor de beoordeling.
Op een ander paardenspel zeggen ze dat ik te groot ben, Maar ben benieuw naar jullie mening.
Deze pony is even groot als dat mijn pony later word, Ik ben al uitgegroeid(Na een onderzoek is er uitgekomen dat ik weinig tot niets meer zal groeien) En op dat moment hebben mijn ouders en ik besloten niet een grote pony te kopen, maar 1 die ong 1.30 word.
Dit is een foto van de pony waar ik op reed op de manege.
En dit is mijn veulentje, Inmiddels al 1.15:)(hele oude foto dit,hij is nu 9 maanden).
Past makkelijk hoor! Volgens mij weeg je (bijna) niets. Nu moet je natuurlijk niet de komende 3 jaar enorm aankomen en dan bedoel ik echt veel Zou alleen wel je beugels iets langer doen met rijden. Leuk zeg dat je een veulen hebt!
Djeradalover Kan makkelijk, je weegt volgens mij echt bijna niks En je bent ook niet te lang, ik zou alleen wel je beugels wat langer doen
marit_xx
Geplaatst: 19-02-09 14:06
minouesmee Ik vind het nog wel passen hoor je ben niet te lang of te zwaar. Maar ik denk wel dat je niet heel veel meer moet groeien Misschien heb je een foto van van de zijkant?