Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Flying_Angel schreef:Tsjah. Maar als je geen eigen paard hebt, zul je niet naar een hoger niveau gaan. En trouwens als ik 1 keer een wedstrijd op een kleine pony doe, is mijn houding heus niet verne*kt. Maar goed. Ieder zijn eigen
Flying_Angel schreef:Julia_14 schreef:Hmm.. sorayalover1 lijkt me een beetje nutteloos om te vragen of je te groot bent voor deze pony... Het lijkt me namelijk nogal duidelijk dat je er prima op past.
En wat vind je van mij? zou ik nog 1 wedstrijdje kunnen doen?
superwoman schreef:Flying_Angel schreef:Tsjah. Maar als je geen eigen paard hebt, zul je niet naar een hoger niveau gaan. En trouwens als ik 1 keer een wedstrijd op een kleine pony doe, is mijn houding heus niet verne*kt. Maar goed. Ieder zijn eigen
Bij verschillende manege wel hoor en daar ging ik ff vanuit.
Tuurlijk gaat je houding niet na 1 x op een te kleine pony naar de haaien, maar de kans om te winnen wordt kleiner, omdat het voor jezelf moeilijker rijden is (je kan immers moeilijker de goede hulpen geven) én voor hetplaatje is het minder mooi.
Ieder z'n keus. Maakt mij niks uit
superwoman schreef:Met springen maakt het niet zoveel uit voor je win-kansen, mits jullie een goede combinatie zijn.
Julia_14 schreef:Superwoman heeft wel gelijk, op een kleinere pony is je houding vaak wat slechter dan normaal. Hoewel ik dit zelf nog wel vind meevallen hoorMaarja, je rijdt wedstrijden op je manege voor de lol, dus dan kan het wel hoor. Maar ik zou idd wel een grotere pony gaan zoeken
Flying_Angel schreef:Julia_14 schreef:Hmm.. sorayalover1 lijkt me een beetje nutteloos om te vragen of je te groot bent voor deze pony... Het lijkt me namelijk nogal duidelijk dat je er prima op past.
En wat vind je van mij? zou ik nog 1 wedstrijdje kunnen doen?
Flying_Angel schreef:superwoman schreef:Met springen maakt het niet zoveel uit voor je win-kansen, mits jullie een goede combinatie zijn.
Hoe bedoel je het vetgedrukte?
merel_gomez schreef:
Wat vinden jullie er van? datum klopt niet.